Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حاج قلی با اشاره به تلاش بهائیت قبل از انقلاب برای رسیدن به حکومت در ایران، گفت: یکی از گروه های فعال برای تصویب لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی، بهائیان بودند؛ لذا اگر انقلاب پیروز نمی شد امروز بهائیان بر کشور حاکم بودند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مهدویت و آموزه منجی گرایی به همان اندازه که جذاب است و در جذب قلوب توفیق دارد، در معرض آسیب ها نیز است، به عبارت دیگر، همین جذابیت ها و تاثیر و نفوذی که مهدویت بر قلب ها و جذب و همراهی آنها دارد، باعث شده در طول تاریخ دغل بازان و مدعیان دروغین به طمع افتاده و درصدد مصادره عواید و منافع حاصل از باور مهدویت به نفع خود برآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهائیت ازجمله این مدعیان دروغین و فرقه های انحرافی است که کوشیده چنین سوءاستفاده ای را داشته باشد، سوءاستفاده ای که در دوران رژیم طاغوت بستر برای اش بشدت مهیا بود.

از این رو، به مناسبت فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی و به منظور بررسی دستاوردهای نهضت امام خمینی(ره) در مقابله و به انزوا کشاندن این فرقه انحرافی و ساخته دسته استعمار، با حجت الاسلام «احمد حاج قلی»، مدرس مباحث مهدوی به گفت وگو پرداخته ایم که مشروح آن تقدیم حضورتان می شود:

 

آیا مبارزه و مقابله با فرقه های انحرافی در حوزه مهدویت هم از کارویژه ها و ماموریت های انقلاب اسلامی محسوب می شود؟

 

انقلاب اسلامی ذاتاً انقلابی علیه انحرافات بود، انقلابی در راستای انقلاب های انبیاء که اینچنین ذاتی داشتند. در این میان بزرگ ترین انحراف مربوط به سیستم حکومتی و نظام سیاسی است که دیگر انحرافات هم از آن نشات می گیرد چراکه اگر حکومت منحرف باشد به دیگر انحرافات و گروه های منحرف نیز میدان فعالیت می دهد، از این رو، هدف انقلاب اسلامی مبارزه با انحراف یعنی طاغوت بود بعد از انقلاب هم این مبارزه ادامه یافت به ویژه مبارزه با مباحث انحرافی در حوزه مهدویت.

چنان که پس از پیروزی انقلاب، مراکز و گروه های مختلفی برای آموزش مهدویت اصیل و مقابله با انحرافات مهدوی فعال شده اند که خروجی های مطلوب هم داشته اند، هر چند هنوز بسیار جای کار است.

 

 

 

 

چه انحرافاتی در دوران طاغوت مهدویت را تهدید می کرد و به آن آسیب می رساند؟

 

اصل انحرافات در این باره در زمان طاغوت به حکومت باز می گشت که به فرقه ها به ویژه بهائیت مجال رشد می داد، چنان که تعامل حکومت و بهائیت، دوستانه، نزدیک و تنگاتنگ بود و اگر بخواهیم رابطه این دو را مرور کنیم می توان گفت در تشکیل حکومت پهلوی، بهائیت دست داشته و خاندان پهلوی مولود تلاش های پشت پرده بهائیت است!

چراکه «حبیب الله عین الملک» پدر «امیرعباس هویدا»، نخست وزیر محمدرضا پهلوی در دهه های 40 و 50 شمسی، در روی کار آمدن رضاخان نقشی اساسی داشته است؛ به نقل تاریخ، جاسوس انگلستان از حبیب الله عین الملک که منشی عباس افندی، رهبر وقت بهائیان بود، می خواهد کسی از قزاق ها را بیابد که به ظاهر شیعه بوده و پرستیژ ظاهری را داشته باشد اما در باطن دین ستیز و مجری طرح های انگلیس در این باره باشد،  او نیز رضاخان را پیدا می کند و سپس کودتا رخ می دهد و آنچه می دانیم می شود ... لذا بهائیت در روی کار آمدن رژیم پهلوی نقشی خاص داشته است.

 

پس از روی کار آمدن پهلوی چطور؟ بهاییت چه نقشی در دستگاه حاکمیتی داشت و با این نفوذ چه اهدافی را دنبال می کند؟

 

بعد از تاسیس رژیم پهلوی هم در دوره رضاخان و هم در دوره محمدرضاشاه، بهائیان نقشی اساسی در حکومت و وزارتخانه ها و ادارات کل و صداوسیما داشتند حتی بیش از 100 نفر از افسران عالی رتبه بهائیت در ارتش فعال و در وزارتخانه ها نیز 10 تن از وزراء بهائی بودند. نفوذ آنها در دربار به گونه ای بود که نزدیک ترین شخص به محمدرضا چه در دوره ولیعهدی و چه در دوران پادشاهی، از این فرقه بود یعنی دکتر ایادی، پزشک مخصوص شاه که در هر لحظه به حضور می رسید و از بهائیان سرشناس بود.

«ارتشبد حسین فردوست» در کتاب خاطرت اش می نویسد: در زمان محمدرضا نمی دانم او پادشاه بود یا دکتر ایادی». وی همچنین می نویسد: بیش از 80 شغل برای ایادی نام برده اند یکی از آنها پزشکی مخصوص شاه بود اما مسئولیت های مهم دیگر هم داشت.

 

آیا بهائیت در تحریک رژیم پهلوی برای تصویب قوانین ضددینی و ضدملی ایرانیان نیز ایفاگر نقش بوده است؟

 

بله؛ یکی از گروه های فعال برای تصویب لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی، بهائیان بودند که در پی این اقدام امام خمینی(ره) نهضت اسلامی را آغاز کردند؛ از این رو، می توان گفت بهائیت در آغاز و پایان پهلوی نقش داشته است.

 

 

 

 

سوء استفاده بهائیت از مهدویت در چه زمینه هایی بوده و چه آسیب هایی را به جامعه شیعی تحمیل کرده است؟

 

بهائیان با ادعاهای مهدوی روی کار آمدند و مدعی بودند که «سیدمحمدعلی شیرازی» ملقب به «باب»، امام زمان(عج) بوده که به شهادت رسیده است؛ آنها درصدد ایجاد حکومت جهانی بوده و هستند برخلاف دروغ شان که می گویند ما به سیاست کاری نداریم؛ به عبارت دیگر، به دنبال ایجاد سلطنت بهایی بودند.

«عبدالبهاء» از رهبران بهائیت که مورد ستایش همه بهائیان است، جمله ای دارد به این مضمون: دولت وطنی جمال مبارک(منظور پدرش است) محترم ترین حکومت ها در زمین شود؛ این جمله سیاسی است و نشان می دهد که بهائیان در پی آن بوده اند که حکومت تشکیل دهند و حتی می خواستند پهلوی را ساقط کنند.

به عبارت بهتر، بهائیان تاسیس رژیم پهلوی را پلی می دانستند که با عبور از آن می توانستند به سلطنت بهاییت برسند.

چنان که «شوقی»، رهبر بعد از «عبدالبهاء» در یکی از کتاب هایش می نویسد: تمام تلاش هایی که می شود برای رسیدن به سلطنت جهانی بهایی است.

 

آیا بهائیان در دوره طاغوت فعالیت های فرهنگی نیز برای ترویج و تبلیغ افکار خود داشتند؟

 

بله، بهائیان در دوران پهلوی نشریاتی داشتند، یکی از آنها «آهنگ بدیع» بود و در یکی از شماره های آن در سال 1332 مقاله ای منتشر شد و به جوانان دلداری دادند که طی سه مرحله حکومت جهانی بهائیت تاسیس می شود: نخست رسمیت یابی، دوم اجرای احکام اقدس(کتاب مقدس بهائیان) و تشکیل سلطنت بهایی در ایران و سوم تشکیل سلطنت بهایی در جهان (با الهام از ایده دولت جهانی امام زمان(عج))؛ هرچند تلاش دارند این هدف را پنهان می کنند.

 

پیروزی انقلاب اسلامی از نظر منزوی کردن این جریان و مبارزه با آن چه برکاتی داشته است؟

 

اگر انقلاب به پیروزی نمی رسید، ایران به کشوری تبدیل می شد که بهائیت در آن رسمیت می یافت و جوانان بهائی می شدند و سلطنت بهایی روی کار می آمد، و با توجه به آنکه روایات تصریح دارند مردم بر دین پادشاهان شان اند، مردم با زور و تطمیع بهایی می شدند! اما با انقلاب این هدف شوم ناکام ماند.

یکی از خبرنگاران از یکی از سران بهایی پس از انقلاب جمله ای نقل می کند (نزدیک به مضمون) که: جامعه (بهایی) احساس می کند از جهات مختلف مالی، تجاری، اداری و اقتصادی در حال مرگ است و صریحا می گوید پس از انقلاب با بدترین بحران تاریخ 128 ساله خود مواجه هستیم.

 

چرا بهائیان برای پیشبرد اهداف شوم خود به آموزه ای با غنا و اصالت و اثرگذاری مهدویت متوسل می شوند؟

 

 

 

 

مهدویت از جذاب ترین مباحث حتی برای همه غیر از مسلمانان و شیعیان است، مهدویت به دلیل منجی گرایی در ذات خود این توان را دارد و چون احساس درونی برای بهره مندی از این نجات همگانی است، بهائیت از این اندیشه سوءاستفاده کرده و هم قبل و هم بعد از انقلاب یکی از حرف هایشان این است که می گویند مهدی(عج) ظهور کرده و ما اگر بخواهیم به رستگاری برسیم و دنیا روی آرامش را ببیند باید به مهدیِ ظهور کرده ایمان بیاوریم و نیز کسی که بعد از مهدی آمده یعنی موعود او بهاء!!!

یکی از شعارهای جذاب این فرقه انحرافی شعار «وحدت عالم انسانی» است که از دولت واحد جهانی امام مهدی(عج) الهام می گیرد، هرچند به زبان نیاورده و آن را به نفع خود مصادره می کند.

طبیعی است این ادعا برای افراد غیرمطلع، جذاب است.

 

بهائیت بعد از انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست نفوذش در حکومت ایران، از چه طرقی اهداف شوم و نقشه هایش را دنبال کرده است؟

 

بهائیت چون پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شکست وعده ها و اهداف شان مواجه شدند، حرف هایشان را قدری اصلاح و تعدیل کردند و امروز می گویند: اگرچه حضرت مهدی ظهور کرده و ما به حکومت جهانی نرسیده ایم و آثار ظهور مترتب نشده، اما قرار نیست در زمان ایشان حکومت جهانی تشکیل شود، آنها می گویند ظلم و ستم پدیده ای تدریجی است و قرار نیست یک شبه و با ظهور (به زعم آنها ظهور با باب رخ داده!) جهان سرشار از عدل و داد شود، بلکه با عمل به دستورات باب به عدل و داد دست می یابیم!

اطلاع از این ادعاها و اهداف شوم بهائیت کافی است تا آنها که مدعی تدین هستند اما میانه شان با نظام و رهبری و انقلاب خوب نیست، بدانند بدون انقلاب و شهدا ما امروز سرنوشت دیگری می داشتیم و نه از مجالس روضه خبری نبود و نه حتی نمازهای جماعت چون بهائیت با تسلط خود بر کشور مانع از پیاده کردن اسلام ناب می شد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه چهل سالگی انقلاب جشنواره فیلم فجر اصفهان انقلاب اسلامی فرقه ضاله بهائیت امام زمان عج مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامی‎داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی 45 سال گذشته، مقوم و پیش‎برنده این نهضت الهی بوده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع، در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود که پس از تلاشهای ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.

وی همچنین در تشریح ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: اتکای به مردم، از اساسی‌ترین اصول مکتب امامین انقلاب محسوب می‌شود چراکه هر زمان مشارکت مردم در امور کشور بیشتر بوده، به همان نسبت توفیقات نیز افزایش پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک با با بیان اینکه مهمترین شاخصه شعار سال 1403، مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس، درست از زمانی بوجود آمد که موانع حضور مستقیم مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برداشته شد. بر این اساس، تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نبوده و مردم در عرصه تولید کشور دخیل نباشند، هیچ قدم موثری در بهبود اوضاع معیشتی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیتهای اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم کرده است، بیان کرد: مواردی همچون «دیدبانی از بیت المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور