Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پرسپوليس براي بازگشت به صدر محکوم به برد مقابل استقلال خوزستان است.
به گزارش آريا، از هفته هجدهم ليگ برتر ايران، دو تيم پرسپوليس تهران و استقلال خوزستان به مصاف يکديگر خواهند رفت. برخلاف نيم‌فصل نخست در اين روزها دست برانکو انقدر پر است که با مصدوميت و محروميت هر بازيکني دست و دل مربي پرسپوليس نلرزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي پرسپوليس به قدري ستاره خريد که حالا براي جاي خالي احمد نوراللهي بايد آقاي پاس‌گل ليگ را وارد ترکيبش کند. نوراللهي که با دريافت کارت زرد در بازي قبلي، مسابقه فردا مقابل استقلال‌خوزستان را از دست داده، احتمالا اميد عاليشاه را به جاي خودش در ترکيب فيکس پرسپوليس مي‌بيند.
همچنين ديگر تغيير پرسپوليس در خط دفاع رخ خواهد داد. جايي که با بازگشت شجاع، محمد نادري بايد پست او را ترک کند. البته با نمايشي که نادري در بازي مقابل فولاد داشت، بعيد نيست که برانکو او را در ترکيب اصلي نگه‌دارد و در پست اصلي‌اش از او بازي بگيرد. در اين صورت شايان مصلح بايد دفاع چپ را ترک کند و نيمکت‌نشين خريد جديد پرسپوليس شود.
پرسپوليس در ديدار هفته گذشته برابر فولاد خوزستان، متحمل اولين شکست فصل خود شد و صدر جدول را از دست داد.اين تيم در هفته هجدهم براي حفظ موقعيت خود در کورس نزديک و فشرده قهرماني به دنبال پيروزي خانگي در جدال با ديگر نماينده اهواز يعني استقلال خوزستان است. استقلال خوزستان در قعر جدول رده‌بندي جاي دارد و در ده بازي گذشته خود موفق به پيروزي نشده است  و براي فرار از سقوط به دنبال کسب امتياز در اين بازي است.
تيمهاي خوزستاني در اين فصل بزرگترين مانع براي پرسپوليس بودند و قهرمان دو دوره اخير ليگ در 5 تقابل با نمايندگان اين استان تنها موفق به کسب يک پيروزي شده‌اند. اين تيم اما براي رهايي از طلسم تيمهاي خوزستاني، بسيار اميدوار به آمار خيره‌کننده خود در بازيهاي خانگي است؛ جاييکه  از 9 بازي ، 23 امتياز کسب کرده است و عنوان بهترين تيم بازيهاي خانگي را در اختيار دارد و در 7 بازي اخير که ميزبان بوده 6 پيروزي بدست آورده است. آمار پرسپوليس در تهران برابر استقلال خوزستان جالب توجه است و پرسپوليس در 4 تقابل اخير برابر اين تيم به پيروزي رسيده است.
استقلال خوزستان در ليگ برتر 6 بار مغلوب پرسپوليس شده است و از هيچ تيمي بيش از پرسپوليس شکست نخورده است. اين تيم پس از اينکه شش امتياز توسط فيفا جريمه شد در قعر جدول قرار گرفت و کار سختي براي بقا در ليگ برتر دارند. در سه فصل گذشته جام قهرماني به اين دو تيم رسيده است. پرسپوليس در اين ديدار احمد نورالهي را به دليل محروميت در اختيار ندارد. قرمزها اگر به پيروزي برسند پيش از بازي روز جمعه پيکان-سپاهان در صدر جدول قرار مي‌گيرند.
اين ديدار از ساعت از 16:00 آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپوليس استقلال خوزستان قعرنشين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد