Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ۹۷ با حادثه خونین ترو‌ریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از کارکنان سپاه پاسداران از جمله لشکر 14 امام حسین (ع) شد، آیت‌الله سیدیوسف  طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»

خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز 22 بهمن 97 با حادثه خونین ترو‌ریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و اینگونه صدای خُرد‌شدن استخوان‌هایشان در زیر پای میلیون‌ها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: اگر چه این اقدام خونین و غیر‌انسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست نمی‌کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.

در پایان بیان شده است: اینجانب شهادت این مدافعان عزیز اسلام و انقلاب را به محضر حضرت بقیه الله العظم (ارواحنا له الفداء)، امام خامنه‌ای (حفظه الله)، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان اصفهان، فرماندهان و نیروهای مسلح و لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)، همرزمان و خانواده گرامی شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن عزیزان و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان و شفای عاجل را برای مصدومان این حادثه از خداوند متعال خواستارم.

سید یوسف طباطبائی‌نژاد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

واکنش نماینده زاهدان به جنایت تروریستی علیه اتوبوس نیروهای سپاه/ حادثه را از طریق کمیسیون امنیت ملی پیگیری می‌کنیماختصاصی| استاندار سیستان و بلوچستان جزئیات حمله انتحاری علیه اتوبوس نیروهای سپاه را تشریح کردتازه‌ترین اخبار حمله انتحاری به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه| 27 شهید و 13 مجروح تاکنون/ انتقال مجروحین به زاهدان/ محکومیت حمله انتحاری توسط علمای اهل‌سنت

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند