Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی ضمن محکوم کردن حمله ناجوانمردانه تروریستی تکفیری‌ها به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد عاملان این جنایت ننگین به سزای اعمال خود خواهند رسید. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نیروی انتظامی نیروی در پی شهادت مرزداران دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله ناجوانمردانه تروریستی پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام نیروی انتظامی آمده است: شهادت تعدادی از پاسداران و مدافعان امنیت مرزهای جمهوری اسلامی به دست ایادی تکفیری به استکبار نشان داد دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی و ملت غیور و مومن برای نیل به مطامع شیطانی خود سفاکانه و ددمنشانه به هر جنایت غیر انسانی دست می‌زنند تا از این رهگذر به زعم خود لطمه‌ای به امنیت و آرامش جامعه اسلامی وارد کنند اما زهی خیال باطل که قطعاً به برکت خون این شهیدان مظلوم مدافع حریم میهن اسلامی عزم و اراده دشمن ستیزی و برخورد قاطع با مزدوران تکفیری در قاطبه ملت بصیر و پاسداران حریم کشور عزیزمان ایران صد چندان خواهد شد.

نمونه این وحدت ملی در حضور بی‌نظیر و گسترده ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب بار دیگر تجلی یافته و ثابت کرد توطئه‌ها، ارعاب و دسیسه‌های 40 ساله دشمنان برای براندازی این نظام همیشه با شکست مواجه بوده و ملت بصیر و ولایی با اراده‌تر از گذشته برای حفظ آرمانهای انقلاب و نظام در صراط مستقیم ولایت ایستاده و خلق چنین حماسه ماندگار، خشم و عصبانیت دشمنان عنود و لجوج به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به همراه داشته و موجب شد تا آنها با حرکت کور و بزدلانه به خیال واهی خود، کام شیرین ملت ایران را تلخ کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت برادران غیرتمند سپاه به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تأکید کرد: چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای هرگز به عزم و اراده پولادین مردم غیور ایران در مبارزه با تروریسم خللی وارد نمی‌کند و بی‌شک عاملان این جنایت ننگین به سزای اعمال خود خواهند رسید.

تشییع و انتقال شهدای حادثه تروریستی زاهدان به زادگاهشان به‌روایت تصویر‌

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد