Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس تریبون، پیش از سفر دو روزه محمد بن سلمان، شاهزاده سعودی به اسلام‌آباد، تیم امنیتی، رسانه‌ها و پزشکان مخصوص وی طی روز‌های گذشته وارد پایتخت پاکستان شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم امنیتی بن سلمان که متشکل از ۲ هزار مامور است، از نقاط مختلف پایتخت پاکستان بازدید کرده و ضمن بررسی اوضاع امنیتی، شرایط را برای سفر بن سلمان آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، ۸۰ کامیون که حامل وسایل هیئت ۱۱۰۰ نفره سعودی بودند روز دوشنبه وارد اسلام آباد شدند. از این تعداد، ۵ کامیون حامل لوازم شخصی بن سلمان شامل تجهیزات ورزشی، مبلمان و سایر وسایل او بودند.

بر اساس گزارش منابع خبری پاکستان، بن سلمان قرار است در کاخ نخست وزیری اقامت کند. با این حال ۸ هتل از جمله دو هتل مجلل پنج ستاره برای کاروان سلطنتی رزرو شده است که ارتش پاکستان وظیفه برقراری امنیت در این هتل‌ها را بر عهده دارد. همچنین نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد چند فروند از جنگنده‌های جی اف-۱۷ خود را به خدمت گرفته است تا با ورود هواپیمای بن سلمان به حریم هوایی پاکستان، او را تا فرودگاه مشایعت کنند.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان نیز در فرودگاه از وی استقبال خواهد کرد.

بن سلمان روز شنبه ۱۶ فوریه به دعوت عمران خان وارد اسلام آباد خواهد شد. این نخستین سفر وی به پاکستان است. از مهمترین اقدامات بن سلمان در این سفر سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری عربستان در پاکستان خواهد بود. شاهزاده سعودی روز یکشنبه اسلام آباد را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!