Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛  با حضوررضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان و جمعی از مدیران شهرستان زنجان39 طرح عمرانی,خدماتی و کشاورزی,بهداشتی,آبرسانی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان مورد بهره برداری قرار گرفت .

- بهره برداری از پروژه های آبرسانی دهستان سهرین , دگاهی , حاج سیران , قره تپه با تحت پوشش قرار دادن نزدیک 2 هزاروپانصد خانوار از محل اعتبارات آبفار,دهیاریها و بسیج سازندگی آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

-بهره برداری از طرح قنات آب کشاورزی روستای محمود آباد با اجرای 16 حلقه چاه و طول قنات 300 مترتحت پوشش قرار دادن 8 هکتار و 38 نفر بهره بردار و افتتاح نظیر این طرح در روستای وننق به طول قنات 350 متر با تحت پوشش قراردادن 10 هکتار و 140 نفر بهره بردار با مجموع اعتبار 100 میلیون تومان از دیگر برنامه های امروز در بخش قره پشتلو بود.

-بهره برداری از کانال آب کشاورزی روستای سهرین با 800 میلیون ریال هزینه از جمله طرح های افتتاحی در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور عسگری فرماندار شهرستان زنجان بود.

- بعد از افتتاح پروژه هارضا عسگری فرماندار زنجان به همراه مدیران شهرستان در مراسم جشن انقلاب شهر ارمغانخانه که در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجربه مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار شده بود شرکت کردند.

-رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان در مراسم جشن انقلاب شهر ارمغانخانه با گرامیداشت یادو خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر گفت:  الطاف الهی , وجود شخص حضرت امام و رهبری الهی ایشان و همدلی و همراهی مردم سه عامل اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه و در جمع مردم نجیب بخش قره پشتلو اضهار داشت:هر عاملی که بخواهد جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد و بر علیه ملت همیشه قهرمان ایران و مسیر انتخابی ملت خللی ایجاد کند سیل اراده و حضور مردم در همه عرصه ها این اجازه را نداده و مردم پشتیبان آرمانهای امام (ره) خواهند بود همان طور که در همه صحنه های ملی حضور مقتدرانه و هوشمندانه داشته اند.

-افشاربخشدار قره پشتلو هم ضمن قدردانی از حضور اهالی بخش و مسئولان در مراسم جشن انقلاب به تبیین دست آوردهای نظام در بخش قره پشتلو پرداخت و افزود اهالی بخش همواره به پای آرمانهای امام و انقلاب بوده و در همه صحنه ها حضور چشمگیری داشته اند.
وی پروژه های انجام شده بخش قره پشتلو را قابل توجه دانست و گفت طی سال 97 نزدیک به 70 طرح با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در حوزه های مختلف اجرا شده است .

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار زنجان مراسم جشن انقلاب حضور مقتدرانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر