Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان رضوی از دستگیری سه حفار غیر مجاز در محوطه ای تاریخی در بخش باجگیران شهرستان قوچان خبرداد.

سرهنگ مجید کیانی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی و همکاری پلیس آگاهی و یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی شهرستان قوچان، این حفاران غیر مجاز در حین ارتکاب جرم، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این عملیات از حفاران یک دستگاه فلزیاب و تعدادی سنگهای نیمه قیمتی کشف و ضبط شد.
سرهنگ کیانی مقدم گفت:متهمان برای پیگیری روند قضایی به مراجع قضایی تحویل شده اند.
شهرستان قوچان در فاصله 145 کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد و مرکب از دو بخش مرکزی و باجگیران است و از طریق گمرک باجگیران به کشورهای آسیای میانه متصل می شود و 28 کیلومتر مرز بین المللی با کشور ترکمنستان دارد.
این شهرستان به خاطر سابقه تاریخی خود دارای 140 اثر تاریخی و 32 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی است و نیز 20 منطقه جذاب گردشگری دارد.
7496/1922/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري حفار غيرمجاز خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

کد خبر 848908 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد