Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: به احتمال زیاد و قریب به یقین همان تعداد افرادی محدودی که در سفرهای احمدی نژاد به استقبال وی می روند، هنوز خاطرات خوش ایام خدمتگزاری بی حاشیه دولت های نهم و دهم و پایبندی رئیس جمهور وقت به آرمان های اسلام و انقلاب را به یاد دارند و  احمدی نژاد دگرگون شده این روزها را به اشتباه همان احمدی نژاد پرتلاش روزگار خدمت رسانی می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسارت احمدی نژاد در دام انحرافی که به آن افتخار هم می کند از ابتدای دوران دولت دومش آغاز شد و با طرح مباحث مکتب ایرانی و... پیش رفت و در سال 90 با ماجرای خانه نشینی به اوج رسید. در نهایت دو سال آخر احمدی نژاد هم در تقابل با ارکان نظام و حواشی روزمره و خسارت بار به پایان رسید. 

هرچند دگرگونی مبنایی احمدی نژاد در آن روزها آنقدرها برای عموم مردم واضح نبود اما بعد از دوران ریاست جمهوری علنا رخ نمایی کرد و اتفاقا طیف موسوم به «بهار» مصر هستند که بر این دگرگونی مانور بدهند. تغییر افراد پیرامون احمدی نژاد هم از افراد در ظاهر خدمتگزار و انقلابی به افراد پرحاشیه که امروز دو نفر از اصلی ترین آنها در حال گذران دوران محکومیتشان هستند هم سند مهم دیگری از تغییرات آنهاست.

نامه نگاری های بی پرده با رهبرانقلاب از جایگاه یک مدعی، تعریف و تمجید از ملی گراها و ... هم از دیگر دلایل این تغییرات است. در تازه ترین مورد هم عبدالرضا داوری، از نردیکان احمدی نژاد که به عنوان مشاور رسانه ای وی هم از او یاد می شود، با انتشار مطالبی یک بار دیگر عمق فاجعه انحرف فکری جریان بهار را یادآوری کرده است و با شرایطی حاضر شده است رضا پهلوی، فرزند متوهم شاه رژیم خائن پهلوی را هم به عنوان یک بهاری قلمداد کند. داوری نوشته است: «رضا پهلوی هم اگر به خداگونگی انسان باور داشته باشد و برای توانمند شدن انسانها تلاش کند و با هر شیوه ای که برای انسان ها حقارت و ذلت میخواهد، مبارزه کند حتما بهاری است».

شاید همین چند خط که برای پذیرش رضا پهلوی در انحرافیون بهاری نوشته شده کافی باشد که انحراف این جریان تا کجا پیش رفته است. از سمت و سویی برای بیعت با امام در دهه فجر به حرم امام می روند و از این بدشان نمی آید طرفداران پهلوی را هم جذب کنند. این چراغ سبز به سوی پهلوی ها در نوع خود دیگر مشکوک و قابل تامل است.

اما عبارت دوم داوری به خوبی هدف گذاری و خام اندیشی این جریان را نشان می دهد که نهضت به سوی بهار که احمدی نژاد منشور آن را هم رونمایی کرد، هیچ مرزی ندارد و هرکس حتی پهلوی هم در آن جای دارد. پس به طریق اولی افرادی نظیر بازرگان قطعا بهاری هستند که داوری آن رابه قاطعیت هم نوشته و رحمت الهی را برای او خواسته است. بازرگانی که امام راحل در وصف جریان او و نهضت به اصطلاح آزادی حجت را تمام کرد. اما احمدی نژاد و دوستانش اصرار دارند تا هم نان امام را بخورند و هم از نهضت آزادی و حتی پهلوی منحوس استفاده کنند. هم از نام پیرو خط رهبر! استفاده کنند تا مردم را برای پرکردن تجمعات خود در مساجد و یا حسینیه‌ها ترغیب کنند و هم خلاف جهت رهنمودهای رهبری عمل کنند.


اما باید مختصرا به احمدی نژاد و دوستانش یادآور شد که اگر این حرکت اتصال به دشمنان انقلاب و یا مطرودین انقلاب اسلامی پاسخگو بود تاکنون اصلاح طلبان برنده این بازی بودند. در حقیقت احمدی نژاد و دوستانش با یک خیال خام تشکیل یک جریان بدون مرز، با اهداف  ناصوابی وارد یک زمین سوخته شده اند که تنها نتیجه آن بی آبرویی بیشتر جریان انحرافی موسوم به بهاری است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)