Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان رعایت الزامات پدافند غیرعامل را در تکمیل زیرساخت‌های این استان خواستار شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در حاشیه سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به استان سمنان اظهار داشت: درزمینهٔ پدافند غیرعامل، استان سمنان نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها ازجمله برقی کردن خطوط ریلی و توسعه دولت الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمنان| فناوری‌های جدید باید با تکیه‌بر توان داخلی باشدسمنان می‌تواند «پایتخت معین» کشور باشدسردار جلالی در سمنان: استراتژی دشمنان افزایش فشار علیه ملت ایران است

وی افزود: باید در ستاد بازآفرینی کشور به برخی استان‌ها ازجمله سمنان توجه بیشتری شود تا زمینه حضور سهل و آسان در این مناطق فراهم باشد.

استاندار سمنان یکی از دغدغه مهم مسئولان و مردم را تهیه آب برای استان سمنان عنوان و خاطرنشان کرد: تأمین آب از دیگر استان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر با بیان اینکه توسعه استان سمنان به تأمین آب وابستگی دارد و باید دارد باید به این امر به‌مثابه اصل اساسی نگاه کرد بیان کرد: با توجه به خشک و نیمه‌خشک بودن استان و پهنه کویری، نیاز به توجه جدی به این امر است.

وی جایگاه استان سمنان را بسیار حائز اهمیت و استراتژیک دانست و افزود: و با توجه به نرخ رشد جمعیت که از متوسط کشوری نیز بالاتر است، تهیه زیرساخت‌ها در این استان ضروری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه 22 بهمن به‌عنوان عظیم‌ترین اقدام پدافندی ملت در برابر دشمنان بود تصریح کرد: خاورمیانه به‌عنوان موقعیتی استراتژیک همواره مورد طمع دشمنان بوده که باید آمادگی مقابله با خطرات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان