Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:53:03 GMT

پاداش بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۸۵۳۵

پاداش بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده پاداش سال۹۶ بازنشستگان ۲۴ دستگاه اجرایی استان پرداخت شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غضنفر آرام عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی 21 میلیارد و 850 میلیون ریال برای پرداخت مطالبات و پاداش بازنشستگان 24 دستگاه اجرایی تابع اعتبارات استانی تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پاداش سال396 بازنشستگان 24 دستگاه اجرایی تابع نظام بودجه‌ای استان به طور کامل پرداخت شد، عنوان کرد: پرداخت این مطالبات به عنوان یک دغدغه در اولویت کاری مسئولان استانی از جمله استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار داشت.

وعده پرداخت 95 درصد مطالبات سال 96 فرهنگیان تا پایان سال160 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی یزد پرداخت شداصفهان| یک سوم مطالبات کارگران کارخانه فاستونی اردستان پرداخت می‌شود

آرام ابراز کرد: این میزان اعتبار به حساب 24 دستگاه اجرایی از جمله استانداری، منابع طبیعی، دامپزشکی، بهزیستی، امور عشایر، نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، زندان‌ها، ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های مشمول پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه برای پرداخت سایر مطالبات بازنشستگان در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، افزود: یکی از مهمترین درخواست بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال‌های اخیر پرداخت مطالبات آنان بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده توسط متولیان امر از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی عیدی بازنشستگان و کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت به طور کامل به حساب آن‌ها واریز شده است.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خردافزود: آبیاری های غیرمتعارف با استفاده از آب فاضلاب انجام و این امر افزون بر آلودگی زمین منجر به تهدید سلامت مصرف کنندگان هم می شود. وی با اشاره به اینکه براساس آماری که پارسال دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف در استان تنها در نیمه نخست پارسال انجام شده است افزود: بازنگری در این شیوه ضرورت دارد. مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استفاده بی رویه از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی اگرچه در بیشتر نقاط کشور حال زمین را بد کرده است اما این رویه در استان هم مشکل ساز شده و ضرورت دارد تا برای مدیریت آن برنامه ریزی اصولی انجام شود. وی تاکید کرد: برای بهبود حال زمین فرهنگ استفاده از ظروف یکبار مصرف به صورت روزانه باید از زندگی مردم حذف شود که البته این امر افزون بر مشارکت شهروندان نیازمند حساسیت بیشتر مسئولان است. جاودان خرد عنوان کرد: جایگزینی کیسه های پارچه ای به صورت جدی و فراگیری با کیسه های پلاستیکی در واحدهای صنفی مانند نانوایی ها نخستین گام برای تحقق این مهم محسوب می شود.  

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست