Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:04:26 GMT

وزارت کشور شهردار رشت را انتخاب کند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۰۷۹۷

وزارت کشور شهردار رشت را انتخاب کند

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به بلاتکلیفی در انتخاب شهردار رشت، گفت: با توجه به این‌که به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم، برازنده مردم خوب و فهیم شهر رشت نیست که شهرشان بدون شهردار باشد.

به گزارش ایسنا، محمدصادق حسنی امروز در نشست با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان این‌که قصد دخالت در امور شورای شهر را ندارم، گفت: مردم رشت که در جلسات مختلف با ما دیدار می‌کنند از عدم انتخاب شهردار ابراز ناراحتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم با بیان این‌که اعتباراتی که به استان‌ها تخصیص داده می‌شود ۱۰۰ درصد جذب نمی‌شود، گفت: متأسفانه بودجه ما براساس درآمد و هزینه است و در هنگام کسری هزینه‌ها درآمدها افزایش می‌یابد، هم‌چنین سال‌هاست که برخی از ردیف‌های بودجه‌ای تصویب می‌شود اما ورودی پول به آن ردیف صفر است.

وی بااشاره به اقدامات انجام شده در راه اندازی بازار اقتصادی برنج، گفت: برنجی که کشاورز با وجود رنج‌های بسیار کیلویی ۱۲ هزار تومان می‌فروشد، در بازارها و فروشگاه‌های مطرح کیلویی ۱۰ هزار تومان با درصد ناخالصی بسیار، به فروش می‌رسد لذا وقتی بازار منسجمی برای فروش و عرضه برنج ایجاد شود، از بروز چنین مشکلاتی هم پیشگیری می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بنابر اعلام کارشناسان، مرغ گیلان با کیفیت‌ترین مرغ کشور است، افزود: متقاضی برای ایجاد مرغداری داریم اما اعلام می‌کنند که ظرفیت تولید مرغ اشباع شده و به همین دلیل از صدور مجوز برای تأسیس مرغداری خودداری می‌کنند.

حسنی با بیان این‌که صادرات چای لاهیجان را به کشورهای همسایه آغاز کردیم، گفت: همزمان مجوز واردات چای با دلار ۴۲۰۰ هم آغاز شد که بعد با نرخ آزاد خارج کردند که کلی هم سود در پی داشت، در همین راستا گمرک هم صادرات چای را ممنوع کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این‌که کشاورزی و گردشگری دو قطب اصلی توسعه استان به شمار می‌روند، تصریح کرد: باید به صورت جدی در این دو حوزه ورود کرد تا شاهد رونق اقتصاد و اشتغال در استان باشیم.

حسنی در خصوص ساماندهی پسماند استان‌های شمالی گفت: زباله و پسماند مهم‌ترین مشکل در شمال کشور است که در همین راستا از محل ارزش افزوده و فروش کالاهای آلوده کننده برای کنترل پسماند هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟