Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا هدف از دیدار با خانواده شهدا را عرض سلام و احترام به ساحت شهدای والامقام و خانواده های بزرگوار آنها بیان کرد و افزود : وظیفه داریم که به محضر این خانواده های گرانقدر بیاییم و با شنیدن خاطرات شهدا، از زندگی آنها درس بگیریم و از مادران، پدران و خانواده شهدا بخواهیم تا ما را برای کمک به تحقق اهداف انقلاب اسلامی دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: با هر یک از خانواده های شهدا که دیدار کردیم خواسته آنها این بود که همه دست به دست هم بدهیم و با اتحاد و همدلی برای آبادانی و توسعه بجا و بحق اصفهان تلاش کنیم و وضعیت استان را به بهترین نحو به آیندگان تحویل دهیم.
استاندار اصفهان اضافه کرد : برای ما درس است وقتی که مادر شهیدان بزرگوار خرازی و منصور موحدی بیش از 30 سال، جوانان برومند خود را تقدیم انقلاب کرده اند اما طلبکار نظام و مردم نیستند و با نشاط و روحیه عالی جوانان را به آینده امیدوار می کنند.
وی با بیان اینکه شهدا و والدین آنان بر گردن ما حق دارند، گفت: امیدواریم که خداوند حق و حقوق آنها بر گردن ما را حلال کند.
استاندار اصفهان پنجشنبه شب با حضور در منزل سرداران شهید منصور موحدی و حسین خرازی با خانواده این شهیدان دیدار و گفت و گو کرد.
شهید منصور موحدی دوم شهریور 1335 در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و در حالی که دانشجوی کارشناسی در رشته فیزیک دانشگاه اصفهان بود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و یکم خرداد 1360 در دارخوین بر اثر اصابت گلوله به مغز، شهید و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
همچنین شهید حسین خرازی یکم شهریور 1336 در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود، وی تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت، سال 1364 ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.
خرازی در سال 1365 در حالی که سمت فرماندهی لشکر 14 امام حسین (ع) را برعهده داشت در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر و گردن و سینه شهید شد و به یاران شهیدش پیوست، مزار او در گلستان شهدای اصفهان واقع است.
/6026/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام حسین انقلاب اسلامی خانواده های شهدا دیپلم کارشناسی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

دیگر خبرها

  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام