Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجتمع دهکده جهانی مقاومت کیاپی گفت: حکم تاریخی امام(ره) در واقع آشکار نمودن دقیق مرز اسلام ناب محمدی با اسلام جعلی آمریکایی است و نشانی از اقتدار مرجعیت دینی در عصر حاضر و نشان از الگو بودن انقلاب امام و تازگی قیام سرخ تشیع است. به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی در همایش فتوا و مقاومت در دهکده جهانی مقاومت کیاپی که به مناسبت 25 بهمن سالروز فتوای امام خمینی (ره) در اعدام سلمان رشدی مرتد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از گذشت 30 سال از حکم امام(ره) در اعدام سلمان رشدی مرتد این فتوای مهم و تاریخی که هم مبنای تاریخی دارد و هم مبنای سیاسی و هم فقهی فصل جدیدی را در دنیا در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: حکم تاریخی امام(ره) در واقع آشکار نمودن دقیق مرز اسلام ناب محمدی با اسلام جعلی آمریکایی است و نشانی از اقتدار مرجعیت دینی در عصر حاضر و نشان از الگو بودن انقلاب امام و تازگی قیام سرخ تشیع است که تمام قدرت و انقلاب امام و نظام مقدس اسلامی برگرفته از سیره عاشورا اباعبدالله الحسین (ع) و سیره حکومت جهانی و عدالت محور امام زمان (عج) است.

دبیر مجتمع دهکده جهانی مقاومت کیاپی، خاطرنشان کرد: ما فرزندان آن امام عاشورایی و سربازان مکتب امام خامنه‌ای هستیم و شهید مصطفی محمود مازح و مرحوم حجت الاسلام حسین زارعی موسسین شبکه مردمی اجرای فتوای امام در جهان هستند.

زارعی افزود: ما با قدرت و آتش به اختیار بودن و انقلابی بودن خودمان و همه انقلابیون عالم که این دهکده را در جهان می‌شناسند به‌عنوان حلقه اتصال انقلابیون و اعضای جبهه مقاومت اسلامی است، به نمایندگی از این جبهه مردمی ضمن تلاش برای حفظ این اتصال در حلقه مقاومت در بین مبارزین جبهه مقاومت تلاش شبانه روزی خود را برای اعدام سلمان رشدی مرتد اعلامی می‌کنیم و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که زمینی که حجت الاسلام زارعی اعلام کردند آماده است و با سند رسمی تحویل خواهیم داد و به آن افتخار خواهیم کرد و ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نکرده و نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898982

دیگر خبرها

  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی