Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جماعت سیستان وبلوچستان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان اظهار کرد: حادثه تروریستی روز چهارشنبه در محور خاش- زاهدان که به وسیله عناصر تکفیری انجام شد منجر به شهادت جمع انبوهی از جوانان پاک و مدافعان کشور که در مسیر بازگشت به خانه هایشان بودند، شد که این مصیبت وارده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و مردم تسلیت عرض کرده و برای مجروحان حادثه نیز آرزوی عافیت و بهبودی را خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته امام جمعه زاهدان، افراد پست و مزدورانی که دست به چنین اقدامات ددمنشانه و وحشیانه ای زده و عده ای از مردم بیگناه را به شهادت می  رسانند در این فکر باطل به سر برده که در قیامت با پیامبر(ص) محشور می شوند اما این کوردلان خیالی باطل دارند بهشت بر آنها حرام است واز جهنمیان به شمار می روند، لعنت خدا بر اینها و حامیانشان باد؛ تردیدی نیست کسانی که اهل تفکر تکفیری هستند کافر بوده و جایگاهشان در جهنم است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه افزود: جشن چهلمین سال پیروزی انقلای اسلامی در اقصی نقاط کشور به بهترین شکل ممکن با حضور میلیونی مردم برگزار شد و مردم با این حضور منسجم خود بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.
سلیمانی در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: این حضور آن هم در شرایطی که مقامات آمریکایی سخن از پایان عمر انقلاب سر می دادند بسیار حائز اهمیت بود و همه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و منجر به شکستی سنگین بر دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان کرد: نمایش قدرت و اتحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث نمایان شدن خطای محاسبات دشمنان در برنامه ریزی شان و سنگین تر شدن مسئولیت سنگین دولت مردان شده است.

راهپیمایی22بهمن بار دیگر انقلاب را بیمه کرد 
وی در ادامه سخنان خود به بیان دستاوردهای راهپیمایی22 بهمن اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه جمهوریت، نمایش قدرت و اتحاد مردم، امیدواری به دوستداران داخلی و خارجی، زمان شناسی ملت از جمله دستاوردهای این حضور میلیونی مردم بود.

سلیمانی تصریح کرد: راهپیمایی امسال به قدری با اهمیت بود که رهبر انقلاب بیانیه مهمی علاوه بر تشکر از مردم در راستای گام دوم انقلاب صادر کردند، این راهپیمایی یکی‌ دیگر از حماسه سازی‌های این چهار دهه بود، چرا که در این چهل سال مردم بسیار فداکاری کردند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مردم ما همان مردمی هستند که با تقدیم صدها هزار شهید، جانباز و آزاده از مرزهای کشور پاسداری و حفاظت کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان افتد، این مردم با فداکاری و ایثار علیرغم تمام مشکلات معیشتی به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در تمام صحنه های انقلاب حضور باشکوهی از خود به نمایش گذاشتند.

وی گفت:جمهوری اسلامی طی این چهل سال خدمات بسیاری در عرصه آموزش، گاز،برق، آب، درمان وبهداشت و غیره به مردم ارائه کرده است، امروزه هنوز تعدادی لوکس ترین ماشین ها و خانه ها را در اختیار دارند اما تعدادی حتی قدرت خرید حتی تهیه یه بلیت را هم ندارند، انقلاب برای این مملکت خیلی کارها کرد اما آیا دولت مردان ما توانسته اند برای این ملت سنگ تمام بگذارند؟

سلیمانی اذعان کرد: مردم با کفش پاره و شکم گرسنه آمدند زیر باران و برف آمدند ‌اما آیا مسؤولان و دولت مردان ما جواب این زحمات را داده اند؟ شعار ما نه غربی و نه شرقی بود شعار ما در این مملکت مساوات بود.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: همین الان با همه گله‌گزاری‌ها این مردم پشت به نظام و انقلابشان نکرده‌ و با دِینی که به شهدای خود دارند همیشه پای انقلاب و رهبری خود بوده اند اما دولت مردان ما حق این مردم را نباید پایمال کنند.

دشمن به دنبال ایجاد نا امنی و تفرقه در سیستان و بلوچستان است
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در جمع نمازگزاران روز جمعه با اشاره به اینکه حادثه ترویستی در جاده خاش_زاهدان دلها را رنجاند، اظهار کرد: این جنایت دست پلید و شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی ایران را رو کرد.

 وی افزود: در ایامی که عزتمندی انقلاب اسلامی و شکوه مردم ایران به نمایش گذاشته شد، دست به حرکت شیطانی زدند که مرزداران غیور انقلاب و شهرستان، پاسداران عزیز انقلاب که پاسداری از مرزها و ارزش ها می کردند را با شهادت رسادند.

امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به اینکه برای دین خدا جوانان زیادی را فدا کرده ایم، اضافه کرد: دست ناپاک، پلید و شیطانی دشمن جوانان پاک و دلداده انقلاب را به شهادت رساند.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران روی قله های بلند عزتمندی ایستاده است، خاطر نشان کرد: دشمنان لکه ننگ دیگر بر پیشانی خود گذاشتند و به دنبال ایجاد نا امنی و ایجاد تفرقه  در استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی یادآور شد: چنین افرادی که به اسم دین در جاهایی خطا و خیانت می کنند مزدوران آمریکای جنایت کار و اسرائیل غاصب هستند که به زودی ریشه کن خواهند شد.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: سردمداران مزدور فرصت طلب و فاسد مانند اسرائیل، آل سعود و آمریکا به برکت خون شهدا و طبق وعده الهی به ذلت خواهند افتاد.

 

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تو دهنی دیگری به دشمنان زد

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به حضور باشکوه مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن شکوهی دیگر و جلوه ای از عظمت ایران اسلامی  را به نمایش گذاشت و شکست دشمن را به دنبال داشت.

وی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تو دهنی دیگر به دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمنان با چهل سال توطئه و دشمنی در صدد بودند تا جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار نشود اما جشن پیروزی انقلاب با شکوه تر از همیشه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سراوان تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام، نمایش قدرت و افزایش اتحاد ملت مقابل تهدید دشمنان و زمان شناسی ملت را از پیام ها و پیامد حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب عنوان و تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادن که قصور برخی از مسئولین را که نتوانستند به خوبی مشکلات معیشتی را حل کنند، پای اساس انقلاب نگذاشتند و ملت به دلیل فشارهای اقتصادی تسلیم دشمن نمی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: میان کشورهایی که در نشست ورشو حضور دارند اختلافاتی وجود دارد اما این را همه باید بدانند انتظار هیچ معجزه ایی برای اسرائیل و آمریکا در این نشست نیست.

وی با توجه به اینکه مسیر انقلاب به درستی مشخص است، گفت: در دنیا انقلاب اسلامی طرفداران زیادی دارد، با چهار کشور بی پایه که مردم خود آن کشور ها آنها را قبول ندارند، نمی توانند کاری از پیش ببرند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند

فرماندار همدان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای شهر و روستا گفت: بنا بر فرمایش امیرالمومنین در نهج البلاغه، مردم عماد دین هستند و ستون دین و ستون خیمه سیاست بدون حضور مردم ایستادگی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به حضور مردم در عرصه‌های مختلف یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی بوده و حضرت امام (ره) از زمانی که نهضت را شروع کرد و پس از آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در تمام عرصه‌هایی که توفیقی برای نظام اسلامی بوده توجه به حضور مردم داشتند.

وی حضور مردم را مهم و اثرگذار دانست و افزود: اکنون هم اگر احساس می‌شود که گاه دشمن با سیاه نمایی و ناامیدسازی قصد دارد مردم از میدان اصلی انقلاب کنار بروند، به دلیل آگاهی از نقش مؤثر مردم است.

فرماندار همدان ادامه داد: به همین علت، اگر مردم واقعاً بخواهند از حاکمیت جدا بشوند هزینه و خسارت زیادی برای کشور خواهد بود.

مخفی با اشاره نقش ویژه شوراها در مشارکت‌جویی مردم اضافه کرد: هرچه بررسی کنیم که کجا به سراغ مردم رفتیم تا مردم را در نظام و حکمرانی و کشورداری دخیل کنیم، هیچ جایی به اندازه شوراهای شهر و روستا این امر به منصه ظهور نرسیده است، به همین علت لازم است شوراها تقویت شده و آسیب‌شناسی شوند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم برهه‌هایی در کشور اقتصاد به مشکل تبدیل شده، به دلیل این است که مردم اینجا وارد نشدند، لذا در شعار سال مقام معظم رهبری تاکید بر مشارکت مردم است.

مخفی تصریح کرد: لذا کار شورا را نباید کم اهمیت بگیریم و تجربه بشری هم نشان داده هرجا مردم حضور داشته باشند حکمرانی و اداره جامعه به بهترین وجه و کمترین هزینه انجام می‌شود.

فرماندار همدان با اشاره به آنکه به اندازه کافی قانون در کشور داریم تا گره از کار مردم باز شود، گفت: در این مسیر و در کار شوراها، هرچه قدر بتوانیم از حاشیه کم کنیم و همگرایی و وحدت داشته باشیم با توجه به آیه یدالله مع الجماعه، توجه به قوانین و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، پیشرفت خواهیم کرد.

کد خبر 750181

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها