Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:36:55 GMT

ورزش باید مطابق ارزش ها و موازین اسلامی باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۱۷۹

ورزش باید مطابق ارزش ها و موازین اسلامی باشد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: ورزش موجب نشاط و پویایی و شادی در جامعه می شود اما ورزش کردن باید طبق موازین و ارزش های اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با محکوم کردم اقدام هیات ایروبیک بانوان این شهرستان که در انظار عمومی اقدام به انجام حرکات ورزشی کردند، افزود: متاسفانه در شهرستانی که نزدیک ترین نقطه به کربلای معلا و قدمگاه شهدا و مطهر به خون شهیدان است انجام چنین اقدامی از سوی بانوان ورزشکار در مقابل چشمان نامحرمان کار ناپسند و ضد ارزش های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اسلام مخالف شادی و نشاط و ورزش نیست و ورزشکاران باید در ورزش های خود رعایت اسلام و احکام اسلامی را داشته باشند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: این اقدام ورزشی بانوان ایروبیک کار، قلب خانواده های شهیدان و جانبازان را به درد آورد و این یک حرکت ضد ارزشی است.
وی اضافه کرد: اسلام برای تمامی امور مسلمانان برنامه دارد و ورزش نیز موجب تندرستی و حفظ نشاط و پویایی می شود ولی نیاز است که موازین دینی در امر ورزش نیز رعایت شود.
چهارشنبه گذشته جشنواره ورزشی بانوان در بوستان بسیج با حضور جمعی از مسئولان و همچنین سیده زهرا موسوی معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي خطبه ها نمازجمعه قصرشيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد