Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعداد بازداشتی ها به ما نشان می دهد که پرونده مهمی است و یکی از متهمان پرونده به نام خانم فرشته تنگستانی که از متهمان مهم پرونده می باشد قبل از تشکیل پرونده از کشور خارج شده است.

به گزارش صدای ایران از میزان، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران، با بیان این مطلب در خصوص وضعیت پرونده خودروهای وارداتی قاچاق گفت: یکی از پرونده های مهم مفاسد اقتصادی که در شعب ویژه ما تشکیل شده در رابطه با همین موضوع است؛ تقریبا اولین پرونده ای است که در تیرماه 97 به دادستانی ارسال شد و وزیر صمت گزارشی برای رئیس جمهوری فرستاد و آن گزارش برای ما آمد، لذا پرونده بسیار مهمی تشکیل شد و تاکنون تحقیقات در رابطه با آن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: این پرونده یک بخش تکمیلی در بندرعباس داشت که پنج نفر بازداشت شدند و در خود پرونده اصلی 23 نفر بازاشتی دارد که سرجمع 28 نفر می شود. جعفری دولت آبادی تصریح کرد: چهار مقام دولتی در پرونده اصلی و یک مقام دولتی در پرونده بندرعباس بازداشت شدند؛ اما نکته مهم، آمار متفاوتی است که در رابطه با خودروها وجود دارد؛ چراکه در روزهای اول رقمی که اعلام می شد شش هزار خودرو بود که غیرقانونی ترخیص شده و این رقم تا 11 هزار دستگاه نیز افزایش پیدا کرد چون که گزارش هایی که پلیس فتا و سایر دستگاه ها به ما دادند بین شش تا 11 هزار در نوسان بود و ما جلسات مفصلی بین این دوستان و بازپرس داشتیم تا این تفاوت در رقم ها دربیاید.
 وی اضافه کرد: پلیس فتا بازه زمانی گسترده تری را بررسی کرده و سایر دوستان که در تحقیقات کمک کردند بازه زمانی محدودتری را مورد بررسی قرار دادند، اقدامات برای درآمدن این اختلاف رقم ها در دست انجام است چرا که این برای دادگاه زمانی که می خواهد حکم بدهد دارای اهمیت است.   دادستان تهران خاطرنشان کرد: تعداد بازداشتی ها به ما نشان می دهد که پرونده مهمی است و یکی از متهمان پرونده به نام خانم فرشته تنگستانی قبل از تشکیل پرونده از کشور خارج شد اما متهمان مهم و زیادی در این پرونده دستگیر شدند که امیدواریم با تلاش بازپرس و سایر دستگاه ها تا پایان سال به نقاط نزدیک تری برسیم و انشالله به کیفرخواست منجر شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دادستان تهران پرونده قاچاق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در جلسه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .

وی افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .

اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.

تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!