Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:09:05 GMT

اقدام ناجوانمردانه تروریستی شرعاً و عقلا حرام است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۳۷۴۹

اقدام ناجوانمردانه تروریستی شرعاً و عقلا حرام است

به گزارش ایرنا؛ امام جمعه مسجد فاطمه الزهرا (س) اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن حرکت زشت تروریست ها در به شهادت رساندن تعدای از حافظان مرزهای کشور گفت: اینگونه حرکت شرعاً و عقلا از دیدگاه اسلام حرام است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود: افرادی که دست به اینگونه حرکت های زشت می‌زنند به دنبال ناامن کردن و عدم توسعه و پیشرفت استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر هوشیاری آحاد مردم در مقابل دسیسه های دشمنان اظهار داشت: خدا را شکر در کشوری زندگی می کنیم که احکام اسلامی در آن حاکم است و نظام خدمات خوبی در منطقه انجام داده است.
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر بیان کرد: مسلمان واقعی کسی است که سایر انسان ها از زبان، رفتار و کردار او در آسایش و آرامش باشند نه اینکه دستش به خون افراد بیگناه آغشته شود.
مولوی کریم زایی گفت: علما، مبلغان صالحین و روشنفکران نباید در برابر اینگونه حرکات زشت سکوت کنند زیرا یک مسلمان باید اهل امر به معروف و نهی از منکر باشد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز از نظارت نکردن بر بازار انتقاد کرد و گفت: هر مغازه ای با هر قیمتی که دلش می‌خواهد جنسش را می‌فروشد می رساند و هیچ نظارتی هم متاسفانه نیست.

** امام جمعه اهل سنت خاش: با اشرار و جنایتکاران قاطعانه برخورد شود
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان بر اهمیت برخورد قاطع با اشرار و جنایتکاران و مبارزه با گروهک های خرابکار تاکید کرد.
به گزارش ایرنا مولوی محمدعلی شهنوازی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش اظهار داشت: به شهادت رساندن جمعی از هم وطنان و نیروهای حافظ امنیت و خدمت رسانی به مردم را به شدت محکوم و با خانواده های معظم شهیدان اعلام همدردی می کنیم و امیدواریم با تلاشها و همکاری های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ریشه شرارت ها و نا امنی ها در استان خشکانده شود و گروهک های خرابکار نابود شوند.
وی افزود: سپاه در چهار دهه اخیر منشاء خیر و رحمت و برکت بوده و خدمات سپاهیان عزیز در منطقه و ایران چشمگیر و قابل تجلیل و تقدیر است.
نمازگزاران شهرستان خاش با برپایی تجمع اعتراض آمیز و به صورت خودجوش حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان را محکوم کرده و اهمیت مبارزه با اشرار و گروهک های خرابکار و معاند نظام اسلامی را خواستار شدند.
نمازگزاران خاش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، ضمن ابراز همدردی با خانواده های معظم شهیدان و مجروحان حادثه تروریستی نابود شدن جنایتکاران و حامیان آنها را فریاد زدند.
خطیبان نمازهای جمعه و نمازگزاران در مساجد جامع الخلیل، حنفاء، امام حسین و غیره نیز حادثه تروریستی جاده زاهدان را محکوم کردند.
7314 **7310 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام حسین خدمت رسانی به مردم خطبه های نماز جمعه شکر آمریکا جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی