Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@04:10:20 GMT

تصادف مرگبار ساندرو در اتوبان تهران - قم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۰۲۶

تصادف مرگبار ساندرو در اتوبان تهران - قم

ساعت24 - سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه ساندرو در اتوبان تهران - قم خبر داد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار ساندرو در اتوبان تهران - قم درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:38 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم، مقابل تیر 148 (هشت کیلومتر مانده به عوارضی تهران - قم) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 50 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود، خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری ساندرو به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و پس از برخورد با یک تپه خاک در حاشیه جاده و عبور از آن، در یک کانال آب قرار گرفته است.
ملکی تصریح کرد: حالت دِفرمه شدن خودرو حاکی از آن داشت که خودرو چند بار غلت زده و سپس به حالت اولیه بازگشته است که در زمان رسیدن نیروها آقایی 60 ساله (راننده) داخل اتاقک متلاشی شده خودرو محبوس بود، که وی توسط آتش‌نشانان از خودرو خارج شد.
وی با اشاره به مرگ راننده ساندرو در این حادثه، گفت: در نهایت محل حادثه ایمن‌سازی شد و آتش‌نشانان در ساعت 6:16 بامداد پس از تحویل به عوامل راهور، به عملیات خود پایان دادند.
 

منبع:تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تصادف حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد