Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:19:13 GMT

دستورالعمل‌های قرآن را عملی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۱۸۱

دستورالعمل‌های قرآن را عملی کنیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی ، عصر روز گذشته در مراسم افتتاح 600 طرح اشتغال و 400 طرح مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی، رسیدگی به فقرا و محرومان را وظیفه ای انسانی خواند و گفت: باید صدای محرومان شنیده شود و به نیازهای آنها پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی در کنار ظرفیت کمیته امداد امام(ره) استفاده شود تا به رفع محرومیت کمک شود، افزود: همگی دست در دست هم دهیم و به یاری یکدیگر مشکلات و محرومیت ها را رفع کنیم.

پزشکیان با اشاره به جو متفاوت دانشگاه‌ها قبل از انقلاب و دانشگاه‌های کنونی اظهار کرد: زمانی که من دانشجو بودم با چپی‌ها بحث می‌کردیم و آن‌ها کتاب‌هایی داشتند و چنین ادعا می‌کردند که اسلام از برده‌داری دفاع می‌کند، در آن زمان دانشجویان به طور ریشه‌ای فکر می‌کردند که برای کمک به کارگران و فقرا انقلاب خواهند کرد تا عدالت و آزادی برقرار شود و جو دانشگاه مثل الان نبود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت گروه‌های مختلف دانشجویی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، اضافه کرد: در آن زمان گروه‌های مختلفی مثل چپی‌ها، راستی‌ها مجاهدین و پیکاری‌ها در دانشگاه بودند و چپی‌ها ادعا می‌کردند که اسلام از برده‌داری، فئودالیته و گردن کلفت‌ها حمایت می‌کند.

وی در ادامه با بیان این که اگر قرآن را دستورالعملی برای کارهای خود قرار می‌دادیم، در وضعیت کنونی قرار نداشتیم، گفت: در آن زمان در پاسخ به این ادعای چپی‌ها قرآن را مطالعه ‌کردیم تا دستورالعملی پیدا کنیم، الان هم قرآن می‌خوانیم، اما به دستورالعمل‌های آن عمل نمی‌کنیم.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در آن آیات که بخش‌هایی از سوره بلد بود، چنین آمده است که اگر در جامعه یتیمی، فقیری و یا فرد گرفتاری ببینیم و به او کمک نکنیم، اصلا مسلمان نیستیم، اگر هم مسلمان باشیم، ایمان نیاورده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی نائب رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود