Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:38:55 GMT

اعتراض عجیب هافبک استقلال و حرکت جنجالی اشکان دژاگه!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۴۴۵۰

اعتراض عجیب هافبک استقلال و حرکت جنجالی اشکان دژاگه!

به گزارش خبرنگار مهر، حساس ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز بین دو تیم استقلال و تراکتورسازی آغاز شد.

* بازی برای احترام به شهدای حمله تروریستی استان سیستان و بلوچستان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل به شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان ادای احترام داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علیرغم این که ساعت آغاز بازی ۱۵:۳۰ اعلام شده بود، بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد. 

* قبل از آغاز بازی محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی برخورد گرمی با بازیکنان استقلال داشت و با اغلب بازیکنان این تیم خوش و بش گرمی انجام داد.

* برخورد مربیان دو تیم در نوع خود جالب توجه بود. لیکنز و شفر که از مسن ترین مربیان شاغل در فوتبال ایران هستند پیش از آغاز بازی با یکدیگر دیدار داشتند.

* بازی دو تیم در نیمه نخست پر برخورد و پر خطا بود و مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتورسازی در متن اکثر این برخوردها و خطاها در زمین حضور داشت.

* اعتراضات شدید داریوش شجاعیان به باعث شد تا اشکان خورشیدی داور مسابقه اولین اخطار بازی را به هافبک آبی پوشان بدهد.

* در دقیقه پایانی نیمه نخست هم اشکان دژاگه بازیکن تراکتورسازی به خاطر حرکت امید نورافکن بازیکن استقلال، به این بازیکن یک لگد زد و باعث شد بازی لحظاتی ملتهب شود. داور هم به دژاگه کارت زرد نشان داد. 

کد خبر 4542851 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال استقلال تهران داریوش شجاعیان لیگ برتر فوتبال ایران مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: می دانستیم بازی سختی است و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. یک توپ کاملا ساده را تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز قضاوت بی نقصی داشت. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

نکونام در واکنش به این که پیروزی پرسپولیس چقدر تیم شما را تحت فشار گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است و از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

وی با بیان این که هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود، در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال و بازیکنانی که مد نظرش بود گفت: تلاش کردیم که بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم به خاطر هواداران. من بازیکنانی را رصد کردم که به درد استقلال می خوردند. من دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری حامدی فر با بازیکن ذوب آهن گفت: چیزی که به من گفتند این بود که حرکاتی صورت می گرفته و بازیکن ما از پشت بازیکن حریف را هل می دهد. من خودم صحنه را ندیدم و چیزی که نقل شده بود را عنوان کردم.

جواد نکونام در مورد آینده استقلال و مدیریت این باشگاه گفت: فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی کنیم.

کد خبر 6098811

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت