Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:39:35 GMT

نجات کوهنورد سقوط کرده به دره ۱۵۰ متری در تفتان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۸۹۳

نجات کوهنورد سقوط کرده به دره ۱۵۰ متری در تفتان + عکس

حوادث رکنا: ساعت ۸ صبح امروز جمعه، خبر سقوط کوهنوردی ۳۵ ساله به دره ۱۵۰ متری کوهستان تفتان به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۸ صبح امروز جمعه، خبر سقوط کوهنوردی ۳۵ ساله به دره ۱۵۰ متری کوهستان تفتان به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله دو تیم از نجاتگران کوهستان شامل ۱۲ نفر به منطقه اعزام و با صعود به ارتفاع ۳۲۰۰ متری، کوهنورد مصدوم را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدوم به شدت دچار شکستگی و خونریزی شده بود به همین دلیل درخواست انتقال هوایی شد.

وی در آخر افزود: به سرعت یک فروند بالگرد همراه تیم ۴ نفره از اعضای واکنش سریع به منطقه اعزام و کوهنورد مصدوم بعد از ۸ ساعت عملیات سنگین به بیمارستان علی بن ابی طلاب زاهدان منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث کوهستان سقوط صبح کوهنورد دره زاهدان فیلم اتوبوس عکس حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان انتحاری حمله شهادت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر