Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به اینکه علمی که ۴۱ سال پیش توسط امام راحل با همراهی مردم بلند شده، به صورت منسجم پایدار خواهد ماند، ادامه داد: ملت ایران، هیچ گاه اول شلیک نکرده و آغازگر جنگ نبوده اما صدام با آغاز جنگ، تنبیه و پاسخ ملت ایران را مشاهده کرد و تروریست ها، پاسخ حمله تروریستی به حرم امام و مجلس را نیز دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: دهه پنجم انقلاب اسلامی باید دهه علم و پژوهش باشد وگرنه نمی توانیم آقایی خود را در دنیا حفظ کنیم، آقای ولدورانت می نویسد: نظم، علم، قانون و تحقیق را مسلمانان به اروپا آوردند، هر چند ما را عقب نگه داشتند که نتیجه بی سوادی و بی فرهنگی و بی علمی بود.

حجت الاسلام نعمت زاده همچنین به حضور مردم در 22 بهمن اشاره و بیان کرد: حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستودنی بود که سیلی محکمی بر صورت دشمنان زدند که اولین آن نبود و آخرین بار نیز نخواهد بود.

امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنان هنوز مردم ما را نشناخته اند، اذعان داشت: هر کجا فشار بیشتری به مردم می آورند مردم حضورشان پررنگ تر می شود، هرچند مردم گله مند هستند و از برخی مشکلات انتقاد دارند و گله مردم نیز به حق است برای اینکه تبعیض، دور زدن قانون و اشرافیت را می بینند که باید جلوی این ها گرفته شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو

دریافت 524 KB

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار، یکی از کارگران برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب ابتکار جالبی انجام داد. در ویدئو ببینید.

کد خبر 846947 منبع: تسنیم برچسب‌ها کارگران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز