Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزیر امور خارجه ضمن ستایش از علی کریمی بخاطر نگرانی برای فشار بر مردم، عنوان کرد در فضاسازی‌های یک جانبه، داوری نکنید.
به گزارش صدای ایران از ایرنا، دکتر محمد جواد ظریف در خصوص اظهار نظر علی کریمی پیرامون سخنرانی اخیرش درباره «افتخار به مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل تجاوزگران و تروریست‌ها و افراطی‌ها» عنوان کرد: «ما مردم ایران» همه در یک کشتی نشسته‌ایم و تفاوتی میان ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: اگر رنجی و شادی هست، اگر افتخاری برای همه ما است؛ اینکه آقای کریمی نگران فشار بر مردم است، ستودنی است، اما بنده نیز همه فشار‌های داخلی و خارجی را برای تلاش جهت کاستن این فشار‌ها با کمال افتخار و به‌عنوان کوچکترین انجام وظیفه دربرابر ایثار‌های ملت بزرگ ایران پذیرفته و ان‌شاالله در آینده نیز همین تلاش را بی‌پروا ادامه خواهم داد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای آقای کریمی احترام قائل هستم و تفاوتی بین خودمان نمی‌بینم، ابراز کرد: همه ایرانی هستیم و در یک فضا تنفس و در یک کشور زندگی می‌کنیم؛ اگر ایشان و دیگرانی از عرایض بنده و یا در واقع از نقل قول‌های ناقصی از عرایضم دلگیر شده‌اند، بسیار متاسف هستم؛ اما تقاضای من از کریمیِ عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری بر اساس فضاسازی‌های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را به طور کامل گوش دهند.
روز گذشته علی کریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به صحبت‌های دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره این که کشور ایران افتخار می‌کند که به خاطر فلسطین در تحت فشار است، واکنش نشان داده و به نوعی انتقاد و اعتراض کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

کد خبر 849212 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • مهار ایران توسط چین؛ چالش‌هایی برای اهرم فشار آمریکا
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند