Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:49:19 GMT

عاطفه رضایی: تیم مس شگفتی‌ساز لیگ فوتسال بانوان بود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۸۸۱۷

عاطفه رضایی: تیم مس شگفتی‌ساز لیگ فوتسال بانوان بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس گفت: تیم ما به مرحله فینال پلی‌آف رسید، واقعا مس رفسنجان شگفتی‌ساز لیگ امسال بود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ ورزشی فوتبال ایران ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

عاطفه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در مرحله فینال میزبان تیم فوتسال نامی نو اصفهان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردانم بازی بسیار خوبی را ارائه کردند. البته هردو تیم نیمه نخست را محتاطانه شروع کردند. در نیمه دوم نیز ابتدا تیم مس گل زد و در دقایق پایانی گل خوردیم.

وی افزود: حق تیم مس پیروزی بود اما نامی نو نیز از فرصت به دست آمده خود استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. هدف ما این بود که در زمین خودمان گل نخوریم اما این بازی با تساوی یک -یک به پایان رسید. البته از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ادامه داد: تیم ما در شرایطی به فینال پلی آف راه پیدا کرد که در چند بازی نخست لیگ نتایج خوبی به ثمر نرساند اما به مرور بازی‌های تیم مس بهتر شد و حالا در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته‌ایم. واقعا تیم مس رفسنجان شگفتی ساز لیگ امسال فوتسال بود.

رضایی یادآورشد: لیگ امسال در مقایسه با سال گذشته پربارتر بود. با منحل شدن تیم دانشگاه آزاد بازیکنان ملی‌پوش این تیم در بین تیم‌ها پخش شدند. تیم‌ها نیز بازی‌های جذابی را ارائه کردند. تا هفته‌های پایانی نیز تیم های راه یافته به پلی آف مشخص نبود. این نشان دهنده رقابت نزدیک تیم‌ها دراین فصل بود.

وی تصریح کرد: در این هفته روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار می‌کنیم. در اصفهان بازی سختی خواهیم داشت اما تمام تلاشمان را می کنیم تا جام قهرمانی را با خود به رفسنجان بیاوریم.

فینال پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان| تساوی مس و نامی‌نو در رفسنجان

 

انتهای پیام/

 

 

 

R7870/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه 83 روی ضربه پنالتی ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به 120 دقیقه ببرد.

در وقت های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در 8 تیم برتر را به دست آوردند.

چادرملو که در دور اول جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده بود، حالا از پس دومین حریف خود هم برآمد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد. اتفاقی که آنها را به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی می‌کند و شانس بالاتر رفتن در جام حذفی را هم در اختیار این تیم قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود