Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد بذرپاش روزنامه‌نگار و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با مبنا قرار دادن بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از حیات خود، رشته توییت‌هایی را در حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرپاش در پست خود نوشت:

«پیش‌شرط اداره‌ی علمی کشور، آمادگی شانه‌های جوانان برای رفتن زیر بار مسئولیتهاست. شانه‌ها آماده است و این امیدواری رونق گرفته که در هم افزایی تجربه‌ی باتجربگان و نشاط و علم جوانان آینده روشن برای ایران عزیز رقم بخورد. در حکمرانی جدید جوان‌ها دیگر منتظر حضور در ساختارهای رسمی تصمیم‌گیری نمی‌مانند، بلکه خود مشغول وضع مقررات جدید هستند.

جوان‌سازی سیستم مدیریتی کشور یک انتخاب نیست بلکه برای برون‌رفت از مشکلات موجود، یک ضرورت است. هر جا موفقیتی به دست آمده، با احتمال حداکثری یک جوان خالق یا پیگیر آن بوده است. متاسفانه شرایط خستگی و فرسودگی دولت و انباشت مشکلات به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد، این ضرورت را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

برخی خرده می‌گرفتند مگر جوانان تجربه‌ای دارند که مشاور باشند! غافل از اینکه عده‌ای فکر می‌کنند ۳۰ سال تجربه دارند اما در واقع ۳۰ سال سابقه دارند و فقط یک کار را تکرار کرده‌اند. در بسیاری از حوزه‌ها مثل IT این جوانترها هستند که تسلط بیشتری دارند. زمانی که مشاوران جوان را راه انداختم، هدف شکستن لایه‌های بسته‌ مدیریتی به سود جوانان بود. ۵۰۰جوان مشاور دستگاه‌ها شدند و پلی شد برای عبور از بوروکراسی خفه‌کننده اداری. بسیاری ازکارهای خوب دولت قبل با همت آنها جلو رفت. این دولت اسمش را تغییر داد و شد دستیارجوان! عنوان مهم نیست، سرانجام آن کارخوب چه شد؟».

بیشتر بخوانید:

جوانان عزیز بدانند که همه راه‌حل‌ها در داخل کشور است/ یک مجموعه جوان، مؤمن و مسلّط بر اقتصاد در دولت می‌تواند اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق کند/ مذاکره با آمریکا جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواهد داشت

#گام_دوم_انقلاب| استقبال کاربران از بیانیه رهبری به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب +تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی رهبر انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود

ابراهیم بازیان در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: روز پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود.

وی افزود: این رخداد با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه ارکان ذی‌مدخل در موضوع مردمی سازی بخشی از اقتصاد دولتی در ایران پیرو تلاش‌های صورت گرفته در بیش از دو دهه از تاریخ تصویب واگذاری این دو باشگاه عظیم القدر انجام می‌شود. نهایتا قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید و به طور رسمی و نمادین واگذاری این دو باشگاه از دولت به بخش خصوصی انجام می‌شود.

بازیان تاکید کرد: امیدواریم پنج اردیبهشت سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی بیان کرد: پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر باز هم در دولت سیزدهم در طلیعه سال جهش تولید با تاکیدات صریح، واضح و متقن مقام معظم رهبری، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی توانست این امر مهم را در یک حرکت همگام و همسو به نوعی که همراهی رسانه و افکار عمومی انجام دهد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری سرخابی‌ها برگ برنده دولت بود که در این گام عملیاتی شد. در تاریخ سوم اردیبهشت این مزایده در بازار فرابورس ایران به وقوع پیوست و با اعلام نتیجه با تشکیل دو کنسرسیوم که یکی نفتی شامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و دیگری شش بانک خصوصی بود انجام شد. امیدواریم این واگذاری نقطه عطفی در ورزش و فوتبال کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز