Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس داود میرزایی در حمله تروریستی جاده خاش زاهدان به فیض شهادت رسید و یکشنیه ساعت ۹ صبح در چادگان به بهشت ابدی بدرقه بر دوش مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از چادگان، «داود میرزایی» در حمله گروهک تروریستی جیش الظلم شامگاه چهارشنبه به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان به شهادت رسید و پیکر این شهید در حال بازگشت به موطن خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سروان میرزایی که مسئولیت مهندسی ناحیه مقاومت بسیج چادگان را بر عهده داشت، متولد روستای علی عرب بخش مرکزی شهرستان چادگان که با هدف محرومیت زدایی و تامین امنیت مرزها در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بود و شهید مدافع وطن گشت.

 

مراسم  وداع با شهدا در اصفهان جمعه ۲۶ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع) واقع در خیابان کمال‌ اسماعیل برگزار می‌شود و مراسم تشییع پیکر شهدا روز شنبه ۲۷ بهمن در شهر اصفهان برگزار خواهد ش و پس از تشیع و خاکسپاری شهدای ساکن شهر اصفهان، پیکر باقی شهدا برای خاکسپاری به زادگاه هایشان انتقال داده خواهد شد.

فرمانداری چادگان با صدور اطلاعیه ای زمان استقبال و تشییع پیکر شهید مظلوم داوود میرزایی از شهدای مدافع وطن در حادثه تروریستی زاهدان را اعلام کرد:

مراسم استقبال از شهید مدافع وطن،شنبه 27 بهمن ماه  ساعت 19 از میدان الله شهر چادگان، خواهد بود و سپس مراسم شبی با شهید شنبه ساعت 20 واقع در امامزاده عبدالله بن زید حسنی (ع) شهر رزوه برگزار خواهد شد.

 

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید میرزایی ،روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه ،ساعت ۹:۰۰ صبح از محل ناحیه مقاومت بسیج به سمت میدان شهدا بدرقه و از آنجا به زادگاهش روستای علی عرب منتقل و مراسم خاکسپاری برگزار خواهد شد.

 

این عکس ها دو روز پیش از شهادت در منظقه عملیاتی گرفته شده است./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر ارشاد حمله تروریستی راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن حادثه تروریستی اردبیل نماز جمعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی 22 بهمن چادگان حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم

مراسم یادواره 14 شهید لشکر فاطمیون که در اردیبهشت به شهادت رسیدند در قطعه 50 بهشت زهرا برگزار شد.

 در این مراسم خانواده های شهدا و رزمندگان لشکر فاطمیون حضور داشتند.

لشکر فاطمیون تاکنون ۲ هزار شهید تقدیم حرم حضرت زینب (س) نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد