Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:11:24 GMT

شفاف سازی راموس پس از مصاحبه جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۲۲۶۶

شفاف سازی راموس پس از مصاحبه جنجالی

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که مصاحبه اش پس از دیدار با آژاکس به اشتباه تعبیر شده و همین موضوع می‌تواند برای او دردسرساز شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز چهارشنبه هفته گذشته به مصاف آژاکس رفت و در ابتدا توانست با گل کریم بنزما از حریف پیش بیفتد ولی آژاکسی ها توانستند گل را توسط حکیم زیاش جبران کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت مارکو آسنسیو توانست گل دوم را در دقایق پایانی به ثمر برساند و تیمش را با برتری از زمین خارج کند. این دیدار جدا از صحنه‌هایی که با داوری مشکوک همراه بود و داور مجبور به استفاده از VAR شد و همینطور صحنه‌هایی که حتی کارشان به VAR کشیده نشد ولی بازیکنان آژاکس معترض بودند، صحنه دیگری داشت که سرخیو راموس در دقیقه 88 از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

 

با این کارت، راموس از دیدار برگشت دو تیم محروم خواهد شد ولی برای دیدارهای مرحله بعد با خیال راحت در میدان حاضر می‌شود. او در دقیقه 88 با خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد روبرو شد و پس از بازی، مصاحبه ای انجام داد که برخی رسانه‌ها آن را طوری بازتاب دادند که انگار راموس مرتکب یک گاف بزرگ شده است. در حقیقت در رسانه ها این مطلب از قول راموس بیان شد که «اگر بگویم برای کارت گرفتن تلاشی نکردم دروغ گفته ام». حال راموس مدعی شد که منظور او به کلی اشتباه بیان شده است و او قصد محروم شدن نداشته است.

 

 

 

 

سرخیو، می‌خواهی درباره اینکه برخی صحبت‌های تو را به این تعبیرکرده اند که می‌خواستی از عمد کارت بگیری؟

 

من از این اتفاقات شگفت زده شده ام. من مجبور به خطا شدم، نمی‌توانستم جلوی خطا کردن را بگیرم. مجبور شدم خطا کنم نه اینکه خودم را مجبور کردم محروم شوم.

 

آیا از اینکه با دریافت کارت زرد محروم می‌شدی مطلع بودی؟

 

بله ولی چاره ای نداشتم. ضد حمله خطرناکی در دقیقه 88 انجام شد و دفاع ما هم باز بود. برای همین بود که گفتم « دروغ است اگر بگویم که نمی‌دانستم محروم می‌شوم». همانطور که گفتم چاره ای نداشتم به جز خطا کردن. در  فوتبال باید تصمیمات دشوار گرفت.

 

چرا می‌گویی تعجب کرده ای؟

 

البته که تعجب کردم. اگر می‌خواستم محروم شوم در مرحله گروهی به راحتی این کار را می‌کردم. در دیدار مقابل رم که صعود ما قطعی شده بود و یا در دیدار نهایی مقابل زسکا مسکو، هر چند که در فهرست آن بازی حضور نداشتم."

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند

رییس برکنار شده هیات ژیمناستیک استان اصفهان گفت: نه حکمی از سازمان بازرسی برای ابطال مجمع استان اصفهان دیدم و نه نامه‌ای به من ارجاع شد. این اتفاقات به فاصله ۱۰ روز تا برگزاری انتخابات فدراسیون جای تامل دارد.

به گزارش ایسنا، سجاد نکویی رییس هیات ژیمناستیک استان اصفهان در فاصله حدود ۱۰ روز مانده به برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون ژیمناستیک برکنار شده است. نکویی مدعی است که بدون هیچ مکاتبه‌ای و تنها با تعیین سرپرست جدید از سمتش کنار گذاشته شده است. او می‌گوید انتخابات این هیات دو سال قبل برگزار شده و نمی‌داند چرا حالا فدراسیون در فاصله ۱۰ روز تا برگزاری انتخابات اعلام کرده که مجمع را قبول ندارد. نکویی از وزیر ورزش می‌خواهد تا نگاه ویژه‌ای به اتفاقات هیات اصفهان داشته باشد و در خصوص این اتفاق تحقیق و تفحص کند.

سجاد نکویی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برکناری‌اش از ریاست هیات ژیمناستیک استان اصفهان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مدعی شده که مکاتباتی را از فدراسیون دریافت کرده که آنها مجمع انتخاباتی این هیات را قبول ندارند. این مجمع دو سال قبل برگزار شده است. آن زمان کاندیدا بودم و چیدمان مجمع با اداره کل استان و فدراسیون وقت بوده است. گویا عده‌ای مدعی هستند که یکی یا دو نفر از اعضای مجمع وجاهت قانونی نداشتند ولی من با اکثریت مطلق آرا رای آوردم که اگر خطایی هم رخ داده نمی‌تواند کل آرا را باطل کند. نمی‌دانم به چه شکلی بوده که افرادی به سازمان بازرسی رجوع کرده و این موارد را دنبال کرده‌ و به وزارت برده‌اند. حالا هم فدراسیون اعلام کرده که مجمع را قبول ندارد و انتخابات هیات باید مجددا برگزار شود.

وی در ادامه گفت:‌ اداره کل ورزش استان اصفهان مجبور شده بعد از مکاتبات مکرر و فشارهای زیادی که از سوی فدراسیون و وزارت دریافت کرده، سرپرست معرفی کند. البته من نه حکمی از سازمان بازرسی مبنی بر ابطال مجمع استان اصفهان دیدم و نه نامه‌ای به من ارجاع شد. کلیه مکاتبات فدراسیون با اداره کل بوده و  به هیات چیزی ارسال نشده است و در جریان هیچ اموری نیستم. تنها شنیده‌ام نامه‌ای زده شده و سرپرست برای این هیات معرفی کرده‌اند. البته این اتفاقات متاسفانه به فاصله ۱۰ روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجام شده که مقداری جای تامل دارد. طبیعتا سرپرست نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند و اصفهان رای خود را در مجمع از دست می‌دهد. من از متولیان امر ورزش کشور می‌خواهم روی این موضوع دقت لازم را داشته باشند. تقاضای من از وزارت ورزش این است که مقداری موضوع را شفاف کند تا بدانیم این روند به چه شکلی رخ داده است.

وی افزود:‌ اصفهان چند سالی با سرپرست اداره می‌شد و هیات از موقعیت خوبی برخوردار نبود. از زمانی که بنده توفیق حضور داشتم در جهت سامان‌دهی و انسجام این هیات با کمک اعضای هیات رییسه تلاش های زیادی انجام شد اما با این اتفاقات اخیر مجددا موجب نگرانی مربیان شده است. من آنها را به آرامش دعوت کردم و خواستم که از مبادی قانونی پیگیری کنند. آنها مکاتبه کرده و توضیح خواسته‌اند. من هم که تابع قانون هستم و در نهایت هر تصمیمی که متولیان امر ورزش و وزارت بخواهند تبعیت می‌کنم. من وظیفه‌ای داشتم که در دو سال گذشته آن را انجام دادم.

او در خصوص دعوتش به مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک که در ۲۴ اردیبهشت قرار است انجام شود گفت: قبل از اینکه سرپرست معرفی شود از مجمع نامه‌ای برای من آمد که در عنوان آن رییس هیات استان اصفهان بدون هیچ نامی ذکر شده بود اما طبق اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک سرپرستان حق رای ندارند.

وی در پایان گفت: انتظار دارم از هر گونه اقدامی که موجب آسیب به ژیمناستیک استان اصفهان، که بعد از سال‌ها انسجام پیدا کرده و ورزشکار ملی‌پوش دارد خودداری کنند و با جدیت و دقت بیشتری به موضوع توجه کنند. اصفهان استان بزرگی است و شهرستانها و ورزشکاران زیادی در این رشته پایه دارد و باید صدای این ژیمناست‌ها هم شنیده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟