Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کشتی های سنتی و پهلوانی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی در زمینه کشتی پهلوانی، فدراسیون کشتی را قبول دارد و اگر قرار به این انتقال باشد، در بُعد بین‌الملل با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عیسی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی پهلوانی باید زیر نظر فدراسیون زورخانه‌ای برگزار شود، اظهار داشت: مگر می‌شود مسابقات قهرمان کشوری یک رشته را فدراسیون کشتی برگزار کند و رقابت‌های انتخابی‌اش را فدراسیون زورخانه‌ای؟ قوانین دو فدراسیون با هم فرق می‌کند و به لحاظ بین‌المللی هم، کشتی پهلوانی زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می‌خواهند این رشته را از فدراسیون کشتی بگیرند، درحالیکه این اصلاً امکانپذیر نیست. کشتی‌گیر در مسابقات کشتی پهلوانی شرکت می‌کند و این رشته باید زیر نظر فدراسیون کشتی برگزار شود.

وی تاکید کرد: زمانی که مسابقات آسیایی و جهانی کشتی با کمربند برگزار شد و اتفاقا من و حمید بنی‌تمیم به همین منظور به ترکمنستان رفتیم، اتحادیه جهانی کشتی متولی برگزاری این رقابت‌ها بود، اما فدراسیون کشتی با کمربند پاکستان از اتحادیه جهانی شکایت کرد که در نهایت دادگاه عالی ورزش رای را به اتحادیه جهانی داد و مسابقه‌ای نیست که در این رشته‌ها برگزار شود که اتحادیه جهانی در آن نماینده نداشته باشد.

مومنی با اشاره به اینکه اتحادیه جهانی تاکید کرده هر مسابقه‌ای که تحت عنوان کشتی برگزار می‌شود باید زیر نظر این اتحادیه باشد، تصریح کرد: اتحادیه جهانی در زمینه کشتی پهلوانی، فدراسیون کشتی را قبول دارد. آنها علیرضا حیدری را به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و عضو کمیته کشتی پهلوانی اتحادیه جهانی می‌شناسند و اگر قرار به این انتقال باشد، در بُعد بین‌الملل با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

مسئول کشتی‌های سنتی و پهلوانی اضافه کرد: زمانی که مسابقات کشورهای اسلامی برگزار می‌شد، ما بودجه لازم برای شرکت در این مسابقات را نداشتیم، اما به زورخانه‌ای‌ها هم اجازه شرکت ندادند، چون اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده که هیچ کشتی‌گیری نمی‌تواند زیر نظر فدراسیون‌های دیگر، کشتی بگیرد و این موضوع فقط باید زیر نظر فدراسیون کشتی باشد.

ترخاق: برای حمایت از المپیکی شدن کشتی پهلوانی، به صالحی‌امیری نامه زدیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی پهلوانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی پهلوانی کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد