Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: همدان با 14 درصد کاهش تصادفات جاده‌ای رتبه پنجم کشور را به دست آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ مصطفی پناهنده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در محور‌های موصلاتی استان همدان ۷۷ دستگاه‌ ترددشمار وجود دارد.

وی همچنین به فعالیت ۵۵ سامانه ثبت تخلف در محور‌های مواصلاتی استان همدان  اشاره و اضافه کرد: با افتتاح ۱۱ سامانه دیگر در  مجموع ۶۶ سامانه ثبت تخلف سرعت، تخلفات سرعت را در جاده‌های استان همدان شناسایی و رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خاطرنشان کرد: سامانه ثبت وقایع و رخداد‌های ترافیکی در مرکز مدیریت راه‌ها تمامی اطلاعات راه‌ها شامل ثبت سرعت لحظه‌ای، سرعت در مسافت مشخص و تخلفات رانندگی را ذخیره و ثبت می‌کنند.

وی گفت: همچنین 25 دوربین نظارتی در نقاط حساس و حادثه‌خیر جاده‌های استان همدان نصب شده است.

پناهنده اظهار کرد: همدان با 14 درصد در کاهش تصادفات جاده‌ای رتبه پنجم کشور را به دست آورده است.

وی با بیان از ابتدای سال تاکنون160 میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان ثبت شده، اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته  17 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه سامانه پایش محور‌های مواصلاتی و دوربین‌های نظارت تصویری در زمان عملیات راهداری و برفروبی در حال انجام است، افزود: این سامانه‌ها هماهنگی بین راهدارخانه‌ها و ارسال اکیپ‌های راهداری را به محور‌های موصلاتی انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: سامانه WIM (سامانه توزین در حال حرکت) یکی دیگر از سامانه‌هایی است که کامیون‌های دارای اضافه بار را مشخص می‌کند و اطلاعات آن را به پایگاه مدیریت راه‌ها انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902956

دیگر خبرها

  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند