Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به این که امسال برای نوسازی وخرید و تجهیز مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان ۸۵ میلیارد تومان اعتبارهزینه شد گفت: درسال جاری سهمیه ابلاغی استان زنجان از اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که ۲ ونیم برابر برنامه ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این اعتبارات یک هزار و ۹۲ دستگاه تراکتور، ۸ دستگاه کمباین، ۴۳۹ دستگاه انواع ادوات دنباله بند زیر بخش زراعت و ۲۶ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات زیر بخش دام و طیور و آبزیان خریداری و ب. متقاضیان در مناطق مختلف استان زنجان تحویل داده شده است.
وی افزود : شاخص ضریب مکانیزاسیون زنجان بالاتر از میانگین کشوری یک ممیز ۹ اسب بخار در هکتار است.

به گفته این مقام مسئول میانگین کشوری یک ممیز ۴ اسب بخار در هکتار است و همچنین عمر مفید ناوگان کشاورزی ۱۳ سال است.

انتهای پیام /ک


هزینه ۸۵ میلیاردی اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر 6095123

دیگر خبرها

  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد