Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهکندی نژاد گفت: خراسان جنوبی قهرمان مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور شد.

«فاطمه چهکندی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف با بیان اینکه خراسان جنوبی برسکوی قهرمانی مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور ایستاد، اظهار کرد: حدود ۲۵۰ورزشکار از استان های خراسان جنوبی، شمالی  ورضوی، سیستان وبلوچستان و یزد در این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف ادامه داد: مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور در قالب ۱۱ تیم در پنج رده سنی و۳۰ گروه وزنی در سالن ورزشی شهید نجفی خوسف برگزار شد.

 

چهکندی نژاد افزود: در پایان این رقابت ها، تیم های فولاد صنعت قاینات، کیوکوشین طبس و۳۱۳ بیرجند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

گفتنی است، در این مسابقات هانشی شقاقی نایب رئیس فدراسیون کاراته و هانشی پور محسنی رئیس سازمان فول کنتاک کاراته ایران حضور داشتند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر ارشاد حادثه تروریستی راهپیمایی22 بهمن حمله تروریستی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن فاطمیه ایام فاطمیه اردبیل کرمان مسابقات کاراته خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد