Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:42:56 GMT

کشف 30 تن ترقه قاچاق در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۵۷۶۷

کشف 30 تن ترقه قاچاق در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی استان از کشف 30 تن ترقه و مواد محترقه قاچاق از یکدستگاه کانتینر به ارزش 30 میلیارد ریال در استان خبرداد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عزیزالله ملکی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از اقدام افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق مواد محترقه از مبادی رسمی به مقصد استان های شمالی و مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع شده و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
وی ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک دستگاه کامیون کشنده حامل مواد محترقه به همراه شخصی که در امر خروج این محموله کانتینری نقش اصلی را ایفا می کرد، شناسایی کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تعقیب و مراقبت های غیر محسوس مشخص شد کامیون مورد نظر به یک انبار در بندرعباس وارد شده و با فک پلمب و جابجایی کانتینرها ، قصد خروج از استان به سمت استان های مرکزی کشور را دارد که با سرعت عمل مأموران، کامیون متوقف شد.
سردار ملکی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودرو، مقدار 30 تن انواع مواد محترقه خارجی قاچاق و ممنوعه به ارزش 30 میلیارد ریال کشف و ضبط و راننده خودرو دستگیر شد.
به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان تاکنون 4متهم در این زمینه دستگیر شده اند و میزان مواد محترقه بیش از 25 میلیون عدد است.
2094 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران