Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@23:01:05 GMT

صدور مجوز پاتوسی برای بازی در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۰۲۸

صدور مجوز پاتوسی برای بازی در استقلال

خبرگزاری میزان- مجوز بازی مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال بالاخره صادر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی استقلال گفت: استقلال قراردادی با این بازیکن منعقد کرده که با توجه به سیر مراحل اداری پرونده بازیکن مذکور و مطالب منتشر شده در رسانه‌ها در مورد این بازیکن باید نظر صریح و کارشناسی سازمان لیگ در این خصوص را به این ترتیب بیان کنم که فدراسیون فوتبال در تاریخ استعلام رسمی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مبنی سوابق بازی‌های ملی این بازیکن گرفت که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در پاسخ به این استعلام اعلام کرد: پاتوسی در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در تیم ملی فوتبال این کشور بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نکته مهمی که در پرونده این بازیکن به آن توجه نشده بود این است که هر فصل فوتبالی در کشورمان در ۲ سال میلادی تداخل دارد و استعلام مربوط به ۲ فصل گذشته ملاک عمل و تصمیم‌گیری است که مبنای محاسبه از ابتدای فصل لحاظ می‌شود نه از زمان ارسال درخواست.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شده به همین دلیل نیز سازمان لیگ فوتبال ایران در مکاتبه‌ای با دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال درخواست کرد که سوابق ملی پاتوسی در تیم ملی آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ نیز از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی استعلام شود.

محمودزاده با اشاره به نامه جدید دبیر کل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امروز شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که طبق اعلام فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی پاتوسی در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ چهار بازی برای تیم ملی این کشور حضور داشته که در دو مسابقه نیز به میدان رفته است؛ بنابراین روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می‌تواند نسبت به درخواست ITC پاتوسی از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اقدام کند و در صورت رعایت تمامی موارد مقررات نقل و انتقالات پاتوسی منعی برای همراهی استقلال تهران در لیگ برتر ندارد. ضمن اینکه باشگاه بلژیکی در مکاتبه رسمی با باشگاه استقلال تهران و فدراسیون فوتبال اعلام کرده پاتوسی حداقل ۱۰ بازی برای این تیم در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ انجام داده است.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ با اشاره به پرونده مشابه در مورد درخواست جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه سپیدرود رشت عنوان کرد: در ضمن در سه هفته گذشته باشگاه سپیدرود نیز خواستار جذب بازیکن خارجی بوده که در سال ۲۰۱۶ فعالیت داشته که سازمان لیگ به آقای شهرام حمیدی مدیر اجرایی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد می‌تواند در این خصوص با سازمان لیگ مکاتبه نماید تا از طریق سیر اداری این مسئله به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ارجاع و اعلام گردد. ضمن اینکه باشگاه سپیدرود اعلام کرد بازیکن خارجی مورد نظر آنها در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ فعالیت داشته و چنانچه مستندات استعلام فعالیت بازیکن در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ تایید شود سازمان لیگ کارت این بازیکن را صادر می‌نماید که باشگاه سپیدرود از طریق حمیدی اعلام کرد با توجه به اینکه بازیکن خارجی در رده سنی امید بوده از جذب آن منصرف شده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پاتوسی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟