Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ساعتی پیش و با حضور هزاران نفر از مردم اصفهان در میدان بزرگمهر این شهر حال و هوای عاشورایی در شهر اصفهان به چشم می‌خورد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم تشییع پیکر 27 شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با ورود پیکر شهدا و با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و استانی از ساعتی پیش در شهر اصفهان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران نفر از مردم شهر اصفهان با حضور در این مراسم با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند و یاد شهدا را گرامی داشتند.

گزارشات خبرنگاران تسنیم از میدان بزرگمهر اصفهان حاکی از آن است که جای سوزن انداختن در مسیرهای رسیدن به این میدان نیست و هزاران نفر از مردم شهر با حضور در مراسم به یاد شهدا بر سر و سینه خود زدند.

مراسم تشییع پیکر 27شهید حادثه تروریستی زاهدان در اصفهان آغاز شداصفهان| پیکر شهید "اسماعیل کرمی" در خمینی‌شهر تشییع شد+تصاویراصفهان| پیکر جوان‌ترین شهید حادثه تروریستی زاهدان تشییع شد + تصاویر
مردم ولایت مدار و شهیدپرور اصفهان از سراسر استان در میدان بزرگمهر این شهر گرد هم آمده‌اند تا جوانان مدافع وطن و امنیت را به خانه ابدی‌شان بدرقه کنند و بار دیگر به بیگانگان نشان دهند که تا پای جان برای حفظ و حراست از وطن و پشتیبانی از ولایت فقیه ایستادگی می‌کنند.

مدیران استان اصفهان، پاسداران، اقشار مختلف مردم، بسیجیان و چهره‌های مختلف حوزوی و دانشگاهی نیز در مراسم به چشم می‌خورند.

از نکات قابل توجه این مراسم، مداحی مداحان اهل بیت و سینه‌زنی مردم عزادار شهر اصفهان به شمار می‌رود که حال و هوای عاشورایی به این میدان داده است.

مراسم تشییع 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان دقایقی پیش از میدان بزرگمهر آغاز شده است و تا گلستان شهدا ادامه دارد.

پس از تشییع پیکر شهدای اصفهان در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شوند و شهدای دیگر نیز به شهرستان‌های خود برای خاکسپاری منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان

مراسم تشییع پیکر۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ،شهیدان مجتبی نادر طهرانی،عباس رمضانی ،جواد مراتی و یک شهید گمنام صبح روز شنبه ۱۵اردیبهشت ماه۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) دراصفهان برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079549 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان