Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@13:11:39 GMT

فرگوسن سرمربی منچستریونایتد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۵۵۰

به گزارش ایلنا، الکس فرگوسن، سرمربی بزرگ باشگاه منچستریونایتد به بهانه سالگرد بیستمین کسب سه‌گانه به همراه شیاطین سرخ در بازی دوستانه برابر بایرن مونیخ هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. منچستریونایتد در سال 1999 پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و جام حذفی، موفق شدند در فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ را از پیش رو بردارند و پایان فراموش نشدنی را برای یک فصل دراماتیک رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله گونار سولسشیر و تدی شرینگهام هر دو گل قرمزها را در وقت‌های اضافه برابر حریف آلمانی خود به ثمر رساندند. اکنون فرگوسن در تاریخ 26 مه یک بار دیگر با بایرن ملاقات خواهد کرد. فرگوسن گفت: "من واقعا منتظر هستم تا شاهد روز خاصی در اولدترافورد باشم. منحصر به فرد بودن این است که با چهره‌های آشنا و فرصتی عالی برای حمایت از کار بنیاد منچستر یونایتد برخورد داشته باشم. 

فرگوسن در سال 2013 پس از 26 سال حضور روی نیمکت منچستریونایتد به سرمربیگری در این تیم پایان داد.فرگوسن در طول دوران ریاستش، 13 عنوان برتر لیگ، پنج جام حذفی و دو جایزه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

این سرمربی افسانه‌ای از زمان بازنشستگی خود به طور منظم از تماشاگران در اولدترافورد بوده و به عنوان مدیر اجرایی در یونایتد باقی مانده است.

لیست بازیکنان برای این مسابقه هنوز منتشر نشده و هنوز تایید نشده کدام بازیکنان می‌توانند برای این مسابقه به میدان بروند، اما طرفداران انتظار دارند که دوستداران سولسشیر، رایان گیگز و گری نویل همه را مجاب کنند.

ریچارد آرنولد، مدیر عامل گروه منچستر یونایتد و رئیس هیات مدیره بنیاد منچستر یونایتد، گفت: "اتفاق سال 99 یکی از مهمترین و تاریخی ترین لحظات در منچستریونایتد است که به همراه تیمی از افسانه‌های واقعی تشکیل شده است.

گفتنی است؛ تمام درآمد حاصل از مسابقات به ایجاد اشتغال کار با جوانان در سراسر منچستر بزرگ اهدا می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستریونایتد الکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود

باواریایی‌ها فعلاً با اسطوره فوتبال فرانسه قصد مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم ندارند، اما دلیل چیست؟

طرفداری | بایرن مونیخ به دو دلیل با زین الدین زیدان وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش بیلد، ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است. یکی از نام‌هایی که حوالی آلیانتس آرنا ردوبدل شده، زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید است، اما در حال حاضر بایرن به دو دلیل سراغ این مرد محبوب دنیای فوتبال نمی‌رود.

چرا بایرن مونیخ با زیدان مذاکره نمی‌کند؟

هنوز هیچ تماسی بین بایرن مونیخ و زین الدین زیدان ردوبدل نشده‌است، چرا که بایرن به توانایی‌های سرمربی فرانسوی در برقراری ارتباط با بازیکنان شک دارد. زیدان زبان آلمانی بلد نیست و به انگلیسی هم تسلط کافی ندارد. از طرفی، زیدان به عنوان سرمربی صاحب سبک و ایده‌پرداز و رهبری که از نظر تاکتیکی باعث پیشرفت و تحول تیم شود، شناخته نمی‌شود. این دو دلیل باعث شده فعلاً بایرن مونیخ قصدی برای مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید نداشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد