Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@04:08:13 GMT

۲۲ بهمن نقشه استکبار را نقش برآب کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۰۵۸

۲۲ بهمن نقشه استکبار را نقش برآب کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 27 بهمن‌‌ماه در یادوراه شهدای 29 بهمن تبریز با بیان اینکه حضور کوبنده و پرمعنای مردم در ۲۲ بهمن همه نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد، گفت: شما با استقامتتان شیطان را به زیر کشیدید. در ۲۹ بهمن ۵۶ که این جوانان با دستان خالی قیام کردند، استکبار به همه دنیا حکومت می‌کرد که شما توانستید آن را به زیر بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما آمریکا را شکست دادید.

وی با اشاره به اینکه شهیدان همه هستی خود را برای استقلال و آزادی میهن نثار کردند، افزود: در دورانی که طاغوت حکمفرما بود حرکت عظیم 29 بهمن تبریز شکل گرفت که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد. خورشید تابناک این حرکت نورانی شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی بود که با 14 ستاره تابناک قیام عاشورایی را در تاریخ معاصر ایران ثبت کردند.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز خون شهدای 29 بهمن در رگ‌های 27 پاسدار شهید سیستان و بلوچستان و شهدای مظلوم رژه اهواز در رگ جوانان فلسطینی و شیعیان نیجریه می‌جوشد که با 54 شهید مظلوم استکبار جهانی را یکبار دیگر رسوا کردند. خون این شهیدان در صدای آزادی و عدالت خواهی و در رگ‌های تک تک ملت ایران می‌جوشد‌ و این خون از جوشش نخواهد ایستاد تا زمانی که شمشیر منتقم اصلی برای نابودی ظلم و ستم به پا خیزد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن نشست ورشو را کاملاً سازماندهی کرده بود، افزود: دشمن شیاطین را دور خود جمع کرده بود نا نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد ولی تمام نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی همه جا ملت فرمول شهدای 29 بهمن تبریز را به کار برده‌اند، افزود: این نسخه را شهدا به ما آموختند و ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و در تمام دوران‌هایی که کشور با بحران و توطئه دشمنان مواجه بود آن را به‌کار بردیم و پیروز شدیم. فقط در یک مورد آن را به کار نبردیم آن هم اقتصاد کشور بود. به جای مبارزه با استکبار مذاکره را تجربه کردیم و نتیجه‌اش کشتار مردم بیگناه در اهواز و سیستان بلوچستان و تورم و مشکلات امروز اقتصادی شد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی ما یازده برابر پیشرفت علم در دنیا است اما رویکرد ما اشتباه است که مشکلات اقتصادی در کشور به وجود آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا آذربایجان شرقی سردار نقدی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!

صادق ضیاییان درباره پیش‌بینی جوی مناطق کوهستانی کشور طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ٧ اردیبهشت) اظهار کرد: طی این مدت استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: طی روز پنجشنبه کماکان بارش‌های رگباری و گاهی شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ و وزش تندباد در بخش‌های مرکزی و جنوب شرق کشور به‌ویژه ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد که می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین و ریزش سنگ شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی این روز همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت شامل کوهنوردی، دره‌نوردی، پرواز‌های تفریحی، تردد در حاشیه رودخانه‌ها و … در این مناطق مخاطره آمیز است.

به گفته ضیاییان طی روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر و محدودتر در بخش‌های جنوب شرق کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق ادامه دارد. در سایر مناطق کشور با توجه به استقرار هوای پایدار، افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد مهمترین پدیده جوی است.

وی توصیه کرد: با توجه به بارش قابل ملاحظه برف طی روز‌های گذشته در قله‌های مرتفع البرز شرقی، شرایط برای وقوع بهمن در این مناطق مهیاست بنابراین از تردد در مسیر‌های مستعد بهمن اجتناب شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سایر نواحی مرتفع کشور با توجه به افزایش دمای روزانه، احتمال ریزش سنگ و در مناطق مستعد وقوع بهمن‌های بهاره وجود دارد. در مناطق مرتفع کوهستانی شمال غرب و البرز طی ساعات اولیه صبح احتمال وقوع مه و کاهش دید افقی و عمودی وجود دارد بنابراین جهت اجتناب از انحراف از مسیر تا رقیق شدن مه از پیمایش پرهیز شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روز‌های پایانی هفته گفت: طی این مدت استقرار هوای پایدار پیش‌بینی می‌شود و روز‌ها آفتابی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است