Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@09:34:50 GMT

همايش ملي توسعه در مرند برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۱۴۲

همايش ملي توسعه در مرند برگزار مي شود

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - فرماندار شهرستان ويژه مرند از برگزاري همايش ملي توسعه در اين شهر خبر داد و گفت: هدف ما اين است برنامه جامع توسعه شهرستان را متناسب با فرهنگ و ساختار آن تدوين کنيم.

به گزارش ايرنا، داود گرشاسبي روز شنبه در جلسه توسعه و تعامل شهرستان مرند، دغدغه مشترک مابين مردم و مسئولان را حلقه مغفول مانده توسعه دانست و افزود: ما بايد سعي کنيم فرصت هاي موجود در شهرستان را ارائه کرده و از آن بهره کافي را ببريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه براي تحقق توسعه بايد بين تمام نيروها اجماع باشد، اظهار داشت: توسعه و تغيير و تحولات اساسي در شهرستان با نگاه جمعي و بر بستر آرام شکل مي گيرد.
فرماندار شهرستان مرند با تاکيد بر مديريت صحيح منابع جهت توسعه، گفت: توسعه فقط با نگاه دولتي اتفاق نمي افتد و مردم نيز بايد مشارکت کنندف زيرا داشته هاي ذهني و فرهنگي مردم توسعه را شکل مي دهد.
وي وجود برنامه ريزي و استفاده از فناوري و تکنولوژي متناسب با نياز شهر را از عوامل ديگر توسعه برشمرد و افزود: بي تفاوتي نخبگان بزرگ ترين آسيب در راه توسعه است لذا حس مسئوليت پذيري براي تغيير وضعيت شهرستان بايد به وجود آمده و پيشنهادهاي سازنده ارائه شود.
گرشاسبي با بيان اينکه جهت شکل دادن توسعه بايد اراده جمعي در نخبگان وجود داشته باشد، اظهار داشت: نخبگان علاوه بر آن بايد حس مسئوليت پذيري داشته و در جهت تحقق توسعه همه جا حضور يابند.
فرماندار مرند گفت: بايد حس دلبستگي در شهرستان ايجاد شده و همه در کنار انتقادات، در مواقعي که منفعت شهر به خطر مي افتد اجماع کنند.
وي رسالت نخبگان شهرستان را تغيير نگرش در ذهنيت افراد دانست و افزود: ما به دنبال ايجاد و شکل گيري تعامل جديد در شهر هستيم تا با وحدت و همدلي شرايط توسعه شهرستان را فراهم کنيم.
گرشاسبي ادامه داد: در اين راستا بايد اولويت هاي فردي، گروهي و حزبي کنار گذاشته شده و نگاه ما در قالب ملي باشد و اولويت هاي اجتماعي به منافع فردي ترجيح داده شود.
فرماندار شهرستان مرند با تاکيد بر حرکت در راستاي افزايش مثبت نگري و نگاه ايجابي، اظهار داشت: هدف ما نبايد از برگزاري اين جلسات، تنها کار تبليغي باشد،بلکه ايجاد افق جديد در حوزه اشتغال بايد مورد توجه قرار گيرد.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري مرند نيز با اشاره به اينکه توسعه بايد در ابعاد مختلف انجام شود، افزود: محور توسعه مردم است و بايد با دست مردم و از طريق تغيير نگرش در ميان مردم اتفاق افتد.
حسن فدايي اظهار داشت: همان طور که بسياري از مشکلات واحدهاي توليدي، همان مطالبات مردم است لذا همين مردم بايد در مسير رفع آنها و توسعه شهرستان مشارکت داده شوند.
وي بر استفاده از تمام سليقه ها در جهت پيشرفت شهرستان تاکيد کرد و گفت: ما بايد با تمام وجود اقدامات لازم در راستاي جذب گردشگر را انجام داده و داشته هاي خود را تبليغ کنيم.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعيت در 60 کيلومتري شمال غرب تبريز واقع است.
9916/6132/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم