Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیومرث اسدی شهردارهرسین معتقد است قطع اصولی چندین درخت کاج ضروری است تا فضای سبز پارک آفتابگیر، و جای خالی برای گل‌ها و گیاهان زینتی فراهم شود.

وی گفت : واحدفضای سبز شهرداری هرسین بعلت تراکم زیاد "درختان کاج پارک شهر و اسیدی بودن برگ‌های این درختان" که باعث گردیده بطور اصولی و طبیعی عمل فتوسنتز انجام نگیرد؛ و از طرفی هرس و پیرایش این درختان دیگر امکان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی از صاحب نظران و تحصیلکرده‌های رشته کشاورزی درخواست داشت نظرات و پیشنهادات و راهکار‌های خود را درخصوص قطع اصولی تعداد چند اصله ازدرختان کاج جهت آفتاب گیر شدن فضا و محیط پارک برای کاشت گل و چمن و دیگر گونه‌های مختلف گیاهان زینتی و ایجاد فضای سبزهمکاری لازم را داشته باشند و نظرات کارشناسانه خودرا ازطریق آی، دی ذیل ارسال نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

قطع اصولی چندین درخت پارک شهر هرسین کاج ضروری است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مناظر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

محمد اله بخش امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

به گفته او، بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام