Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:06:59 GMT

نجات جان ۵۷ گردشگر در جزیره هرمز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۵۴۸

نجات جان ۵۷ گردشگر در جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سهراب سجادی در توضیح این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور توریست ها و گردشگران در استان هرمزگان، دریابانی استان هرمزگان با افزایش حضور نیروها در داخل دریا و نوار ساحلی، به خدمت رسانی و ایجاد نظم و امنیت گردشگران پرداخت.

وی افزود:در این مدت دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی جزیره هرمز در کنار تامین امنیت توریست ها و گردشگران، با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرین موفق شدند از جان ۵۷ تن از مسافران و گردشگران که برای تفریح به سواحل این جزیره رفته بودند و به علت طوفانی شدن دریا در بین صخره ها و شکاف کوه های کنار ساحل محصور شده بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین دریابانی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: مسافران و گردشگران بایستی به توصیه های دریابانان توجه و نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار بروز مشکلات جبران ناپذیر نشوند.

سرهنگ سجادی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت همه سازمان هایی که در طرح ساماندهی دریا در این استان تلاش می کنند، شاهد کاهش غریق و همچنین تلفات ناشی از سایر حوادث در دریا باشیم.

کد خبر 4543889 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره هرمز دریابانی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت