Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این مسابقات برای اولین بار در سطح شهرستان ری به همت و حمایت شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا (س) و هیات کشتی شهرری در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با حضور هشت تیم استان تهران و یک تیم از سازمان بهشت زهرا (س) و حضور۲۵۰ کشتی‌گیر انجام شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور مدیران شهری از جمله مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم امام خمینی(ره) و همچنین عبدالله عزیز رئیس هیات کشتی استان تهران و الله‌‌‌مراد زرینی رئیس هیات کشتی شهرستان ری و جمعی از مدیران ورزشی استان تهران برگزار شد، از بزرگان و پیشکسوتان ورزشی چون عباس شیرخدا کهنه‌‌سوار مرشدی ایران، اکبر حیدری قهرمان جهان و المپیک، محسن کاوه سرمربی اسبق تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک، محمد نصیری قهرمان چند دوره المپیک و مسابقات جهانی رشته وزنه‌‌برداری و همچنین پهلوان محمد محمودی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ناشنوایان در مسابقات المپیک تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دوره مسابقات نفرات برتر در اوزان مختلف معرفی شدند و همچنین به تیم‌‌های برتر جام قهرمانی اهدا شد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهشت زهرا بهشت زهرا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.


در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.
تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.
در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان