Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:28:21 GMT

برگزاری یادواره شهداء بخش نالوس در اشنویه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۸۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای بخش نالوس در مسجد حضرت محمد (ص) این شهر برگزار شد.

در این یادواره که با حضور اعضاء شورای تامین و شورای اداری، روحانیون و مردم قدرشناس و همیشه در صحنه اشنویه و نالوس برگزار شد، حجت الاسلام وحید شعیبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه در این مراسم ضمن تبریک جشن چهل سالگی انقلاب، به نقش شهدا و ایثارگران در تداوم راه انقلاب اشاره کرد و گفت: پس از اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت دشمنان اسلام و استکبار جهانی همواره در حال توطئه برای ضربه زدن و به انحراف کشاندن انقلاب بودند که ملت بصیر و فهیم ایران با اهدای خون خود این توطئه ها را نقش بر آب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این یادواره ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت نقده، با گرامی داشتن ایام پیروزی انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخت و گفت: با شکل گیری انقلاب اسلامی، ملت ایران به عزت واقعی و استقلال رسید و همواره شاهد شکوفایی و توسعه کشور عزیز اسلامی مان هستیم که این برای دشمنان مان غیر قابل تحمل است.

وی افزود: دشمنان از هیچ توطئه ای برای ضربه زدن به انقلاب و آرمان های آن فروگذار نیستند که امروز هم با تلاش برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی سعی در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود دارند که این دسیسه نیز با بصیرت و فهم بالای ملت ایران بی نتیجه مانده است.

در انتهای این مراسم از خانواده های شهداء و ایثارگران منطقه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر