Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:46:53 GMT

مالکیت مردم حاشیه رودخانه زاینده رود رعایت می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۰۲۹

مالکیت مردم حاشیه رودخانه زاینده رود رعایت می شود

شهرکرد- ایرنا- معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری گفت: مردم و مالکان در حریم رودخانه زاینده رود، نگران مالکیت خود در حاشیه این رودخانه نباشند، زیرا مسئولان برای احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر صبا روز شنبه در حاشیه تجمع تعدادی از مردم و مالکان حریم رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان افزود: گاهی در فضای مجازی مطرح شده که شرکت آب منطقه ای به مالکیت مردم در حاشیه رودخانه زاینده رود ورود پیدا کرده است، در حالی که ورود آب منطقه ای به این نقطه به منظور دخالت در مالکیت مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهداف آزادسازی حریم رودخانه زاینده رود، تصریح کرد: مهار سیلاب، دسترسی برای حوادث غرق شدگی و حفاظت کمی و کیفی رودخانه از مهمترین اهداف ورود آب منطقه ای در این حوزه است.
صبا تصریح کرد: دغدغه و نگرانی اهالی حاشیه رودخانه زاینده رود را درک می کنیم و این اطمینان خاطر را به آنها می دهیم که در مناطقی که دارای سند مالکیت هستند ورود پیدا نمی کنیم.
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری افزود: مناطقی که جزو انفال است و کسی سند مالکیت ندارد ساماندهی می شود و اولویت اجاره با مجاوران منطقه است.
صبا با بیان اینکه 80 درصد آزادسازی حریم زاینده رود در استان انجام گرفته است، اظهار داشت: این اقدام جز با همکاری مردم امکانپذیر نبود و فواید این آزادسازی نصیب مردم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، روز شنبه حدود 80 نفر از مردم بخش زاینده رود شهرستان سامان نسبت به آزادسازی بستر رودخانه و تعطیلی طرح های خود با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان ابراز نگرانی کردند که با قول مساعد مسئولان این تجمع خاتمه یافت.
65 کیلومتر از طول رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان قرار دارد.
سامان در 20 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
7363/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی آزادسازی حریم رودخانه آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم