Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لقمانی سرپرست حوزه معاونت عمرانی استانداری فارس اظهار کرد: کارگاه آموزشی اعضا کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌های فارس با حضور ۴۰۰ نفر از نمایندگان وزارت کشور، شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی در شیراز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه یک روزه با حضور دو نفر از قضات دیوان عدالت اداری آخرین تغییرات قوانین و مقررات مربوط به کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری ها که امر رسیدگی به تخلفات ساختمانی را برعهده دارد ، تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لقمانی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری مستمر این دوره‌های آموزشی بتوانیم شاهد کاهش تخلفات ساختمانی در بخش‌های مختلف به ویژه تغییر کاربری و فنی باشیم.

انتهای پیام/چ

شیراز میزبان کارگاه آموزشی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد