Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سازمان لیگ فوتبال بخشی از درآمد تبلیغات محیطی که حق باشگاه ها بود را به دلیل بدهی به سازمان امور مالیاتی به حساب این نهاد واریز کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال پس از قراردادی که سازمان لیگ فوتبال با حامی مالی جدید به امضاء رساند، مقرر شد بر خلاف دوره های قبل، درآمد حاصله از تبلیغات محیطی به طور مستقیم به حساب سازمان لیگ واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس قیمتی که از سود تبلیغات محیطی برآورد شد، نزدیک به 90میلیارد تومان بود.
این در حالی است که قرار شد از این رقم پس از کسر 27 درصد سهم شرکت و 5 تا 6 درصد هم حق اجرای کار، مابقی آن که حدود 65 میلیارد تومان است، بین باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تقسیم ‌شود. البته سازمان لیگ در این مدت پرداختی هایی به باشگاه داشته ولی این رقم بسیار ناچیز بوده است. این موضوع سبب شد تا باشگاه های فوتبال به خوبی از سود تبلیغات محیطی سود نبرند.
اما نکته جالب توجه این است که سازمان لیگ به دلیل بدهی به سازمان امور مالیاتی و برای جلوگیری از بسته شدن حساب های خود که سال گذشته نیز اتفاق افتاد بود، مجبور شد درآمد حاصله تبلیغات محیطی بدهی به این سازمان را پرداخت کند.
یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگارایرنا ضمن تایید این خبر گفت که برای جلوگیری از بسته شدن حساب سازمان لیگ این مهم اتفاق افتاد ولی مبلغ پرداختی به سازمان امور مالیاتی زیاد نبود.
به گفته وی، قرار است در هفته های آینده مبلغی به باشگاه های از درآمد تبلیغات محیطی پرداخت شود.
ورزشی**9029**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تبليغات سازمان امور مالياتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095870

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید