Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:17:48 GMT

مرگ یک نفر بر اثر ریزش سنگ درنی ریز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۴۲۷

مرگ یک نفر بر اثر ریزش سنگ درنی ریز

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی "نی ریز" از مرگ یک نفر بر اثر ریزش خاک و سنگ در بیرون از معدن سنگ کروم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سیدخالد یوسفی" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در حوالی معدن سنگ کروم، بلافاصله ماموران برای بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان "نی ریز" تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند که شخصی به طور غیر قانونی در حال کندن خاک و سنگ های دپو شده در بیرون از معدن بوده که باعث ریزش سنگ شده و در زیر خاک مدفون و باعث مرگ وی شده است.

سرهنگ "یوسفی" با بیان اینکه جسد برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد، به شهروندان هشدار داد: از نزدیک شدن به معادن بدون هماهنگی خودداری کنند و پلیس با هرگونه ورود غیر قانونی افراد به اماکن خصوصی و دولتی برخورد قاطع و قانونی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه حوادث حادثه اخبار حوادث خاک معدن سنگ نی ریز ریزش عکس پلیس حادثه فیلم هواپیمای فوق سبک پسر دستگیری پرونده مرگ تبهکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی