Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:58:28 GMT

سرپرست جدید دانشگاه کردستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۶۳۱

سرپرست جدید دانشگاه کردستان معرفی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر "رحمت صادقی " به سمت سرپرست دانشگاه کردستان معرفی شد.

دکتر رحمت صادقی متولد سال ۱۳۵۵، در شهرستان مریوان استان کردستان، دارای مدرک دکترای شیمی گرایش شیمی فیزیک از دانشگاه تبریز و استاد پایه ۲۳ دانشکده علوم پایه دانشگاه کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه علمی و پژوهشی وی  افتخاراتی همچون دریافت اعتبار ویژه پژوهشی استادیاران جوان از بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۸۶ و انتخاب به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال ۱۳۹۴ توسط انجمن شیمی ایران به چشم می‌خورد.
از دیگر سوابق علمی دکتر صادقی می‌توان به اجرای ۱۰ طرح پژوهشی، چاپ ۱۳۰ مقاله در مجلات معتبر بین المللی، ارائه ۷۰ مقاله کنفرانسی، چاپ یک جلد کتاب دانشگاهی، مشارکت در تآلیف یک جلد کتاب به زبان انگلیسی توسط انتشارات اشپرینگر می‌توان اشاره کرد.

دکتر صادقی از مهرماه سال ۱۳۹۴ تاکنون ریاست بنیاد نخبگان استان کردستان را عهده دار بوده است.
وزیر علوم همچنین در نامه ایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر فردین اخلاقیان رئیس سابق این دانشگاه در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ع انتصاب رئیس دانشگاه کردستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد