Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مسابقات بدمینتون چندجانبه بین شهرهای خوی، ارومیه و مهاباد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان خوی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا این مسابقات بین منتخبان و بازیکنان شهرستان های ارومیه، مهاباد و خوی در مجموعه ورزشی شهرک ولیعصر این شهر، با 42 بازیکن و با رده سنی آزاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پایان این مسابقات، در بازی انفرادی، نجیبه قریشی از مهاباد نفر اول، فرین رضایی از ارومیه نفر دوم و نعیمه حیدری از ارومیه و ساریه رمضانپور از مهاباد بصورت مشترک سوم شدند.
در بازی دوبل، نجیبه قریشی و آریانا رسولیان از مهاباد به صورت مشترک نفر اول، صبری عیسوی و ساریه رمضانپور از مهاباد به صورت مشترک مقام دوم و فرناز بقایی راد و فادیا علیلو از خوی مقام سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا در شهرستان خوی بیش از هشت هزار و 600 نفر ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند.
8135/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون بانوان خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت