Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:10:07 GMT

سیتی- یونایتد؛ دربی اعراب در قلب جزیره!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۱۲۷

سیتی- یونایتد؛ دربی اعراب در قلب جزیره!

محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان در آستانه خرید باشگاه منچستریونایتد قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان پیشنهاد خود برای خرید باشگاه منچستر یونایتد را به رقم 3.8 میلیارد پوند افزایش داده و امیدوار است تا شروع فصل آینده به صاحب جدید این باشگاه مشهور و پرهوادار تبدیل شود.

 

خانواده آمریکایی گلیرز تقریبا 14 سال پیش یونایتد را با 790 میلیون یورو خریداری کرد، اما بدهی های بزرگ شرایط این باشگاه را دشوار ساخته و نشریه سان مدعی شد آنها قصد دارند نهایتا تا پایان این فصل منچستریونایتد را به فروش برسانند و بن سلمان نیز مهم ترین مشتری آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه سان برای نخستین بار در ماه اکتبر از علاقه ی عربستان ها به خرید منچستریونایتد خبر داد و حالا به نظر می رسد توافقات برای انجام این انتقال بزرگ در مرحله نهایی خود قرار دارد. افرادی متول از عربستان در سالهای اخیر سرمایه گذاری مناسبی در رشته هایی همچون کشتی کج و اتوموبیلرانی داشته اند اما ورود بن سلمان به عرصه فوتبال را می تواند اولین حرکت عربستان برای سرمایه گذاری در اروپا در این رشته دانست.

 

در صورت رخ دادن این اتفاق، دو تیم بزرگ و قدرتمند شهر منچسترسیتی در مالکیت اعراب قرار خواهند گرفت. در حال حاضر باشگاه منچیسترسیتی تحت مالکیت شیخ منصور، مالک متمول و اماراتی قرار دارد و وی نیمه آبی شهر منچستر را تبدیل به یکی از بهترین تیم های اروپا در سالهای اخیر کرده است.

 

بن سلمان در دوران حضور خود در راس قدرت علاقه زیادی به فوتبال نشان داده و عربستان در سالهای اخیر میزبان بسیاری از تیم های بزرگ این رشته بوده است.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

آبی‌های لندن در نبرد خانگی با رقیب همشهری خود به پیروزی دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم فوتبال چلسی میزبان رقیب همشهری خود تاتنهام بود و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

تروه چالوبا در دقیقه 24 و نیکولاس جکسون در دقیقه 72 گل‌‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های لندن موفق به کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شوند و با 51 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کنند.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

 

تاتنهام اما با قبول دهمین باختش در این فصل، با 60 امتیاز در رده پنجم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با شش امتیاز فاصله نسبت به تاتنهام در رده ششم قرار دارد و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم