Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه فلک افلاکی عصر شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی اراک که با هدف انتخاب شهردار جدید برگزار شد، اظهار داشت: طبق قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات هر شخص ایرانی حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارد، مگر آنکه قانون منع کرده باشد و هرگونه استفاده از اطلاعات عمومی تابع قوانین و مقررات مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: اگر شفافیت در شهرداری اراک صورت بگیرد شورای پنجم موفق خواهد بود که یک کار مثبت در راستای شفاف سازی انجام داده و یک عمل پسندیده از خود برجا گذارد.

فلک افلاکی خاطرنشان کرد: شهردار جدید باید مدیر شفافی باشد و این آمادگی را داشته باشد تمامی اطلاعات مربوط به قراردادها، تهاترها و در واقع تمام مواردی که در راستای شفافیت کاری است به اطلاع مردم برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: همچنین عملکرد و سیاست گذاری شهرداری باید بتواند اعتماد عمومی مردم را نسبت به مجموعه مدیریت شهری افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که شهردار جدید اراک وارث مشکلات امروز شهرداری است، باید با توجه به این مشکلات کنترل هزینه های سرسام آور شهرداری، تامین بودجه و منابع مالی برای ادامه کار و پرداخت بدهی ها به ویژه پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری را در دستور کار قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: شورای پنجم به طور جدی پیگیری مطالبات مردم شهر اراک است و در این راه با احدی مماشات نمی کند.

گفتنی است امروز مهدی فاتحی با هفت رای از یازده رای ماخوذه شورا، برای تصدی سمت شهرداری اراک انتخاب شد.

کد خبر 4544094

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اراک شورای اسلامی شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات در نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه افزود: برنامه‌های منطقه پیام، جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد و یکی از این موارد، ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

علی اصغر انصاری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده سازی کنیم.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، عملکرد این مجموعه را فراتر از تکالیف تعیین شده دانست و همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه گذاران مراکز داده برشمرد .

اکبر قنبرپور، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ، با اشاره به فعال شدن ظرفیت ۲ نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده است که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده را در این منطقه بررسی کرد .

 

دیگر خبرها

  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب