Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در یک بازی شش امتیازی و مهم، توانست با دست پر از برگامویی که اکثر تیم های بزرگ ایتالیایی به مشکل خورده بودند، برگردد. اکنون سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و رتبه سوم در دسترس روسونری است. 

طرفداری- در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و آتالانتا به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: شنبه ۲۷ بهمن  1397 (16 فوریه 2019)

زمان برگزاری: 23:00 به وقت ایران

محل برگزاری: اتلتی آتزوری

تورنمنت: هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا

داور بازی: فابریتزیو پاسکوا

گلزنان و دقایق: رمو فرویلر (33)، کریستوف پیونتک (46،61)، هاکان چالهان اوعلو (61)

ترکیب تیم ها

گزارش بازی

شروع بازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتالانتا با پرس شدید بازی را آغاز کرده است. میلانی ها در برابر پرس آتالانتا توپ را به خوبی به گردش در می آورند. یک موقعیت خطرناک برای میلان که داور اعلام آفساید می کند. کسیه یک شوت خطرناک راهی دروازه آتالانتا می کند که واقعا آبی پوشان خوش شانس بودند دروازه شان را باز شده ندیدند. دومین موقعیت جدی که کسیه از دست داد. واقعا آتالانتا باید قدردان کسیه باشد. مارتین ده رون مانع ضدحمله خطرناک میلان شد تا کارت زرد دریافت کند. حملات میلان نسبت به آتالانتا تاثیرگذار تر است اما آتالانتا بر جریان بازی تسلط دارد. برخلاف جریان بازی، این آتالانتاست که به گل می رسد. ضعف رودریگز در این صحنه مشهود بود. 

شوت خطرناک و سهمگین پاپو گومز با اختلاف بسیار اندک از گوشه دروازه میلان به بیرون می رود. گل برای میلان. بالاخره روسونری به چیزی که حقش بود، رسید. پیونتک باز هم فوق العاده ظاهر شد تا ناجی تیمش در ثانیه های پایانی نیمه اول شود. 1-1 دو تیم به رختکن می روند.

نیمه دوم آغاز شد. گل دوم میلان به ثمر رسید و بالاخره هاکان چالهان اوعلو طلسم گل نزدن هایش را شکست! 2-1 بازی به نفع روسونری در جریان است. گل سوم برای روسونری. طوفان میلان در برگامو ادامه دارد. پیونتک دوباره گلزنی می کند! کوترونه به جای پیونتک وارد بازی می شود. 26 گل در 28 بازی، آمار گلزنی کریستوف پیونتک در این فصل از مسابقات است. کاستیخو به جای سوسو وارد زمین شد. گاسپرینی سومین تعویض خود را هم انجام داد. آتالانتا تمام تلاشش را انجام می دهد تا نتیجه را برگرداند. 

شرح گل ها

آتالانتا 1-0 میلان | فرویلر: ضعف رودریگز در خط دفاعی باعث رسیدن توپ به فرویلر می شود که شوت نرم او، پس از برخورد به دوناروما و تیرک دروازه، راهی گل می شود.

آتالانتا 1-1 میلان | کریستوف پیونتک: ضربه ای که واقعا باور کردنش سخت است، وارد دروازه شد. سانتر ریکاردو رودریگز داخل محوطه جریمه به پیونتک می رسد تا این قاتل لهستانی با بغل پا و در حالی که پشتش به دروازه بود، گلزنی کند.

آتالانتا 1-2 میلان | چالهان اوعلو: ضعف آتالانتا در خط دفاع و هاکانی که از این ضعف نهایت استفاده را برد. او با شوتی محکم و سریع، دروازه بریشا را باز کرد.

آتالانتا 1-3 میلان | کریستوف پیونتک: از روی ضربه کرنر، پیونتک روی ارسال هاکان دروازه بریشا را باز می کند تا بریس خود را تکمیل کند. 6 گل در 5 بازی!

خلاصه بازی

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: شاگردانم هنوز گیج هستند و باور نکردند که چه کار بزرگی انجام داده‌اند

سرمربی دورتموند می‌گوید برای این سکانس‌های شادی در پارک دو پرنس حسابی تلاش و زحمت کشیدیم.

طرفداری | دورتموند با شکست پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

شاگردان ادین ترزیچ دست به کار بزرگی زدند و با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن توانستند به دیدار فینال چمپیونزلیگ که در ومبلی برگزار می‌شود صعود کنند. ادین ترزیج که پس از پیروزی مقابل پی‌اس‌جی سر از پا نمی‌شناخت در مورد کار بزرگ شاگردانش صحبت کرد.

گل متس هوملس

می‌دانستیم که در چنین بازی‌هایی اغلب قفل دروازه با ضربات ایستگاهی گشوده می‌شود و با چنین ضرباتی نتیجه درنهایت تعیین می‌شود و متس کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. اما به متس می‌گویم که باید حداقل یک بار دیگر این کار را انجام دهی.

رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا

با هر بازی، ما رشد کردیم و در نهایت میلان را شکست دادیم. میلان سال گذشته به نیمه‌نهایی رسیده بود و گفتیم وقتی تیمی مثل میلان که نقل و انتقالات خوبی هم در آن فصل نداشته به این مرحله رسیده چرا ما این کار را انجام ندهیم. همیشه تیمی وجود دارد که دوباره به مرحله یک‌چهارم یا نیمه‌نهایی می‌رسد، تیمی که شاید لزوماً کسی به آن باور نداشته باشد و ما می‌خواستیم امسال آن تیم باشیم. باورنکردنی است.

احساس فوق‌العاده‌ای که پس از پایان بازی داشتید

اینها تصاویر و سکانس‌هایی هستند که برای آنها تلاش می‌کنیم. دوست داشتیم سال گذشته در ورزشگاه خودمان چنین تصویری را خلق کنیم. متاسفانه، بعد از بازی [مقابل ماینز]، کمی اوضاع متفاوت به نظر می‌رسید و هواداران ما در کنارمان بودند و امروز توانستیم با صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان در لندن، آن لحظات تلخ فصل قبل را جبران کنیم. این فقط قدردانی، آسودگی خاطر و شادی محض است که برای ما بسیار غرورآفرین است.

آیا فکر می‌کردید که به فینال لیگ قهرمانان برسید؟

نه نه نه، ولی این باور وجود داشت. ما برای اولین بار قبل از بازی رفت مقابل آیندهوون در مورد آن صحبت کردیم. وقتی در مورد کوتاهی مسیر رسیدن به لندن صحبت می‌کردیم، چهره‌های پسرها هنوز کمی گیج به نظر می‌رسید. از شادی آنها می‌توانید کاملا به این موضوع پی ببرید که هنوز هم باورشان نشده است. فکر می‌کنم هنوز کمی زمان لازم است تا آنها به بزرگی کاری که انجام دادند، پی ببرند. اما ما بسیار خوشحالیم.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: شاگردانم هنوز گیج هستند و باور نکردند که چه کار بزرگی انجام داده‌اند
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون